21.5.09

Rumba de Barcelona

Bloggen terwijl je door één van Spanjes mooiste steden kuiert. Het kan. Dankzij het snufje van berichten in de toekomst te publiceren. Toen ik onlangs naar Brazilië en Argentinië reisde, had ik zelfs een post geschreven die een maand na mijn terugreisdatum zou verschijnen indien ik de reis niet zou overleefd hebben. Een soort bericht uit het dodenrijk. You never know. Mensen die waarschijnlijk zelf nooit langs de stranden van Rio gelopen hebben, hadden mij zodanig de schrik op het lijf gejaagd dat ik zelfs bijna niet gegaan was. Tsss. 
Barcelona dus. Ik wou woensdag op het tijdstip van mijn afspraak op Plaça de Catalunya met Van De Pot Gerukt hier een blogpost over laten verschijnen. Om half elf op het terras van café Zurich. Mooi is dat. Tot ik op tijd inzag hoe onnozel dat eigenlijk is. Eén schrijfseltje laten bovendrijven volstond. Al was het maar om de indruk te wekken dat ik deze week gewoon thuis was.
Ik was eergisteren trouwens een kwartier te laat bij VDPG. Het lopen langs de stranden van Barceloneta was te aangenaam om er geen extra kwartier aan vast te breien. 

1 opmerking:

janien zei

... klapklapklapklapperdeklap olé ... vanuit de Voorkempen: zon-over-goten olé.