30.5.09

Playlist iPod 20 km Brussel

Ik heb mijn huiswerk gemaakt. Netjes getraind. Veel water gedronken en super gezond gegeten. Geen ellenlange reeksen van nachtjes van minder dan 4 uur slaap. Het zou moeten gaan. Of de beoogde tijd van 2 uren zal lukken, vind ik best spannend. De Brusselse hellingen zouden wel eens roet in het eten kunnen strooien. Maar ach, lopen is een feest.

  1. U2 - Vertigo
  2. Muse - Knights of Cydonia
  3. R.E.M. - Shiny happy people
  4. Arsenal - Lotuk
  5. dEUS - Nothing really ends
  6. The Verve - The drug don't work
  7. The Mission - Like a hurricane
  8. Noordkaap - Sateliet Suzy
  9. Editors - Spiders
  10. The Killers - Somebody told me
  11. Arctic Monkeys - When the sun goes down
  12. Snow Patrol - Run
  13. Soulwax  - E-talking
  14. Tiga - Far from home (Digitalism remix)
  15. LCD Soundsystem - Tribulations (Tiga's Out of Closet remix)
  16. Mika - Relax, take it easy
  17. Black Eyed Peas - Don't phunk with my heart
  18. Ladyhawke - My delirium
  19. Eskobar ft. H. Nova - Someone new
  20. Soulwax - Saturday
  21. Red Hot Chili Peppers - Snow
  22. Queens of The Stone Age - No one knows
  23. Monster Magnet - Power trip
  24. Dreadzone - Once upon a time in Jamaica
  25. Sergent Garcia  - Long time
  26. Mano Negra - Sidi H'Bibi
  27. Dusminguet - Sopeton
  28. Foo Fighters - The pretender
  29. Channel Zero - Suck my energy
  30. Sepultura - Orgasmatron
  31. Sex Pistols - Bodies
  32. Placebo - Song to say goodbye
  33. Babyshambles - Delivery
  34. Jasper Erkens - Waiting like a dog
  35. Radiohead - Creep
  36. Depeche Mode - Enjoy the silence
  37. 2 Belgen - Lena
  38. Arno - Les filles du bord de mer
  39. Vive la Fête - Maladie d'un fou
  40. Arsenal - Estupendo
  41. Kaiser Chiefs - Never miss a beat
  42. Daan - Swedish designer drugs
  43. The Bony King of Nowh. - The sunset
  44. Kings of Convenience - Failure
  45. Mintzkov - Sugar rush

5 opmerkingen:

MELANCHOLIA zei

Een lijst die staat als een huis. Al zou het nooit de mijne zijn. Elke loper raakt op zijn of haar manier in de flow. Maar goed ook. Als je de twee uur haalt, trakteer ik ;-)

Fleure zei

Ik wens je alvast veel succes!
Enjoy the music, maar wees vooral trots op jezelf om wat je doet!
Alvast een dikke virtuele pluim voor jou! Ik zou het niet kunnen. (6km lukt net...)

[muggenbeet] zei

ik mis de wilde boerendochter van ivan heylen.

Ardi XIV zei

De Sugar Rush is wel super op 't einde :-)
Fantastisch gelopen, zelfs zonder muziek!

G zei

Ik liep dus inderdaad zonder maar luisterde naar mijn lijstje in de trein.
@Ardixiv, Jij hebt ook supergoed gelopen.