16.4.09

Eindelijk nog eens een stokje?

Hèhè, ik dacht dat de blog van Gigadesign dood was. Tot ik merkte dat ze mij het stokje gaven van 7 dingen die men misschien nog niet over je wist. Hier komen ze...
  1. Ik ben helemaal geen poetsvrouw. Dat was een spelletje in het eerste deel van mijn blog om ten eerste te zien hoe blogland daarop zou reageren en ten tweede omdat ik veel respect heb voor poetsvrouwen. Een persoonlijke blog is niets voor mij. Way to creepy. 
  2. Ik ben al die tijd blij verbaasd geweest hoe open en ruimdenkend blogland is. 
  3. Mijn blog is mijn geesteskindje en het kan me niet schelen of sommigen het onnozel vinden.
  4. Ik ben professioneel bezig met ICT en kan moeilijk de grens trekken tussen ICT voor het werk en ICT uit interesse. Call me geek, if you want to.
  5. Ik woon op een veredelde boerderij op de boerenbuiten and I love it.
  6. Ik heb mijn dagelijkse portie muziek nodig en drijf volledig mee op haar golven.
  7. Ik wou dat ik goed kon fotograferen maar heb daar voorlopig geen tijd voor. Ik geniet van enkele goede fotoblogs zoals Charmantwerpen en Herman Hosten.
Ik geef dit stokje door aan:
  1. elke
  2. bloem
  3. muggenbeet
  4. gentse zwijger
  5. ntone
  6. dominiek
  7. tijdtussendoor
Aangezien de laatste trend luidt: wie het stokje hebben wil, pak het, ben ik benieuwd of ze het zullen aannemen...

11 opmerkingen:

De Gentse Zwijger zei

Ik heb in elk geval al gelezen dat je me een stokje toegeworpen hebt, Georgina. Dat is al veel en vrij snel.
Ik zal er nog over nadenken, maar vermoedelijk neem ik het stokje wel aan. Al kan het efkes duren voor ik er tijd voor heb.
Groetjes,
Peter DGZ

Bloem zei

Als 'nieuwkomer' ben ik zeer vereerd jouw stokje naar mijn blog geslingerd te krijgen (wat een hoeveelheid werkwoorden in één zin). Ik doe mijn best om zo snel mogelijk de antwoorden te geven.

Dominiek zei

Het was een lastige, maar hij is al verder geworpen :)

Georgina zei

ik sta versteld hoe snel jullie reageren. Precies of jullie stonden al klaar. :)

dP zei

De poetsvrouw-verhalen waren sjiek!

"Een persoonlijke blog is niets voor mij."? Ok, mix van waarheid en fictie. Maar 'onpersoonlijk' vind ik jouw blog toch helemáál niet.

[muggenbeet] zei

je hebt me al taarten, fruit en confituur beloofd... en dan krijg ik een stokje :)

Is er nog iets wat men niet van me weet??? Is er iemand die dat interessant vindt??? ... zal stokje schrijven maar wanneer?

groetjes

zapnimf zei

Ik vind dat uw outing wel met wat meer spectakel had gebracht mogen worden ipv in een ordinair stokje.

Linn zei

Een paar dagen geleden zat ik op Facebook nog te snuisteren in je 'mijn nest' fotoalbum en ik kon niet anders dan besluiten dat ik daar ook wel zou willen wonen. Leve veredelde boerderijen op de boerenbuiten!

elke zei

Ik doe het, oja. Waarschijnlijk met vertraging, but hey, that's me... :-)

tijdtussendoor zei

Ik ga er eens over nadenken.
Wss net zoals Elke met wat vertraging ;)

De Gentse Zwijger zei

Voilà: het staat erop bij mij!
Beetje lang uitgevallen en ik heb me ook niet aan de regels gehouden.