22.3.09

Omvergeblazen door Ladyhawke


Was ik een man, ik boekte begot een vliegtuigticket naar Nieuw-Zeeland in de hoop een glimps op te vangen van Ladyhawke in haar biotoop. Asperger syndroom of niet, she rocks. Na de promotiestunt door de verfilming van Lord of the Rings, doet deze coole madame een flinke duit in het zakje om de wereld van het prachtige land te doen dromen.
Ladyhawke is trouwens de titel van een film over twee geliefden die elkaar nooit kunnen aanraken. Kan tellen qua metafoor.

4 opmerkingen:

zapnimf zei

Was je een man, dan kroop je waarschijnlijk met het geld van het vliegtuigticket gewoon in de kroeg.

elke zei

ik hoorde dat laatst op de radio en dacht bij mezelf: 'man, dat is goed zeg'. How surprising...

Linn zei

Ladyhawke lijkt mij ook nog wel leuk als muzikale jogpartner. :-)

G zei

@Zapnimf Jij kon dat niet weten maar mijn hart zit momenteel een stukje in Nieuw-Zeeland. Mijn zus zit ginder. ;) meestal heeft elk detail van mijn blogpostjes een achterliggend motief.

@Elke Ik ga eens met jou naar een concert moeten gaan, hé. Ga je naar Therapy?

@Linn, idd ;)