16.3.09

Alles over Girl Geek Shopping London

London Geek Girl in Berkeley - tea time 

Welke content kan ik nog toevoegen aan de andere blogsters? 
Dat het een prachtig concept was, kan je overal al lezen. Geen geklaag gehoord en iedereen tastte gretig toe.
Dat het heel fijn was om met vrouwen die eenzelfde interesse delen op stap te gaan naar trendy Londen. 
En dat Clo en Caroline hartelijk bedankt zijn voor de organisatie. Top.

Het enige dat ik niet goed snap, is hoe de anderen in Londen tijd hadden om te shoppen en hun nagels te laten doen. Daaraan ben ik niet toe gekomen. Tussen de voorstellingen door heb ik gezellig getafeld met Bente op het terras van Carluccio's op Market Place. Regent Street was me net iets te druk. Zo druk dat mobiel internet over zijn maximale capaciteit zat. De tol van het succes van de iPhone. 
Even grapten wij dat het budget van Mobile Vikings op was en dat ze de knop uitgezet hadden. Niet dus. Toch nog een pluim opsteken voor die mannen. Met zijn tweetjes waren zij 's ochtends vroeg present in Brussel-Zuid om ons te assisteren bij de configuratie van onze smartphones voor Mobile Vikings. Terwijl 40 vrouwen op hun vingers stonden te kijken, fixten zij geduldig stuk voor stuk onze mobieltjes. Een medewerker was de vorige dag zelfs speciaal naar Londen gegaan om alles uit te testen. Niets dan sympathie voor deze strijders voor gratis mobiel internet. Want ik ben één van de Proximus-klanten die het vertikt om een abonnement te nemen voor mobiel internet. Veel te duur. Binnenkort is het van bye bye Proximus. De mobiele vikingen zijn aangemeerd.

Om mee te proeven van onze girl geek dag kan je hier kijken:

2 opmerkingen:

AnamCara zei

Het was super. Ik hoop dat we mekaar gauw nog eens ergens ontmoeten ;o)

elke zei

Amai zeg, de madammen gaan gewoon shoppen in Londen.
Hoog tijd dat we ook nog eens iets gaan eten trouwens. How 'bout het verre Brugge? ;-)