22.2.09

Tien mijlen

Volgende zondag loop ik een 10 Miles wedstrijd. Dat is net weer ietsje verder dan mijn persoonlijk record. Het langste wat ik tot nu liep waren de Dwars door Brugges en consoorten. Net geen 15 km. Dit jaar was mijn grensverleggend doel om een 10 Miles te lopen en met een beetje geluk de 20 km van Brussel.
Deze ochtend liep ik bij wijze van generale repetitie het parcours al eens af. Groot was mijn vreugde dat dit vlotjes verliep. Tot het ontwaken deze ochtend had ik nog ernstige twijfels. Ga ik dat wel kunnen? Zou ik geen forfait geven? Is dit wel verantwoord? 
Mijn zelfvertrouwen heeft goed geboost. Deze week geen fitness, geen aerobics. Enkel nog een klein loopje van een half uur op woensdag. En dan zondag, een monotone maar prachtige run langsheen een van de mooiste zeekanalen. Joehoe!

5 opmerkingen:

petra zei

Sorry hoor maar hopelijk blog je ook nog over andere dingen.

MELANCHOLIA zei

Schitterend! Vrouwen die lopen, dat heeft iets gracieus, iets gazelleachtig, als je me begrijpt. Tot volgende zondag blijf je hopelijk gespaard van a)overbelasting van de spieren en b)verkoudheid of griep. Uit ervaring weet ik dat sporters die scherp staan en in topconditie zijn, heel vatbaar zijn voor ziekte. Doe dat goed!

@ Petra: iedereen doet met zijn blog wat ie wil, niet? Ik denk dat dit verleggen van grenzen heel belangrijk is voor Georgina, het verhoogt haar zelfvertrouwen. En 'in the flow geraken en blijven' is en blijft zalig :-)

[muggenbeet] zei

10 mijl? spring je dan even binnen?

Georgina zei

@petra: nu content (zie extra post vandaag)

Ntone zei

Waar moet k komen supporteren?