13.2.09

Run baby run - game on

Virtuele interactie, I love it. Of hoe lopen, bloggen en ICT naadloos op elkaar aansluiten.

Twee weken geleden vroegen communication starters Talking Heads of ik wou deelnemen aan de Nike+ challenge die ze organiseerden. Het speciale hieraan is dat ik die mensen nog nooit gezien heb maar via het interweb weet wie dat zijn. En zij weten dat ik twitter, een blog heb en loop.
Wat is die Nike+ challenge voor een ding? Een team van 5 blogsters (V) neemt het op tegen 5 bloggers (M). Het team dat het meeste kilometers bijeenloopt, wint. Op eentje na had ik van de andere vrouwelijke bloggers nog nooit gehoord. Bij de mannen zitten twee kanjers die ik al ruim een jaar op het web volg.

Even voorstellen...
  1. georgina
De ladies krijgen een voorsprong van 2 weken. We krijgen gear van Nike met speciale schoenen, - en nu wordt de geek in mij wakker - sensoren, machientjes en een iPod nano om statistiekjes mogelijk te maken. Onze kilometers worden netjes gemeten. Wij moeten de gegevens dan uploaden naar onze account op de Nike+ website.

Ondertussen heb ik een widget op mijn blog gezet zodat je kan controleren hoeveel ik al gelopen heb. Voorlopig heb ik nog geen gear dus loop ik zonder punten te krijgen maar vanaf volgende week zal je het tellertje de hoogte zien inschieten. Wordt vervolgd.

11 opmerkingen:

Jess zei

good luck to you too :-)

valentijn zei

Tof project van de Talking heads. Ik zal voor jullie supporteren (y)

Patrick zei

Ik dacht dat je op je privacy stond.
Nu sta je wel met naam en toenaam op de blog van een medeloopster.

Enfin, voor mij niet gelaten.

georgina zei

@patrick Ik heb gevraagd om mijn naam te verwijderen.

Sofie zei

Kleine rechtzetting:
Kristof blogt op http://www.kristof-nizet.be/ (my mistake)

Veel succes!

Sofie
Talking Heads

tijdtussendoor zei

Veel succes!

Georgina zei

@Jess: ik denk aan jou en Kaat die subiet starten in Lier! Hopelijk is het daar even mooi weer als bij mij. Go, go, go!

@Valentijn, Sofie, tijdtussendoor: thx :)

Ondertussen heb ik alle materiaal en start morgenochtend.

Stijndc zei

Super initiatief.. Sport en internet komen dan uiteindelijk toch samen.. Veel loopgenot.

zapnimf zei

Hup Georgina hup!

chateaubrys zei

Dat tellerke staat nog op nul... En is er ook een googlemap waarop we je live kunnen zien bewegen?

georgina zei

dat tellerke staat nog op nul omdat de levering van de gear pas vandaag rond is :(.
Terwijl ik gisteren voorzien had om al 10 km te lopen. Ik was zeeeeeer slecht gezind.