19.2.09

De volhouder wint

Ik twijfelde of ik zou lopen want deze namiddag deden mijn benen een beetje pijn. Gisteren had ik namelijk gelopen op het tempo van GBH, Dead Kennedys, 999, Black Flag en Sex Pistols. Ik durfde niets veranderen aan de playlists uit schrik om mijn meting te verknoeien. Helaas hoefde ik gisteren mijn muziek niet eens te bepotelen om het kwaad te laten geschieden.
Lastige benen of niet, een halfuurtje moest vandaag kunnen en toen ik begon, dacht ik: laten we er een kwartier bovenop doen. Dus stelde ik een workout in van 45 minuten. Voorzichtig eindigde ik de workout en ja hoor. Niets fout gelopen. Oef. Met enige vertraging zit ik nu ook echt in de Challenge.

4 opmerkingen:

Jess zei

oefff gelukkig da 't nu wel gelukt is! :-)

elke zei

yes, je bent in the running! Vol spanning wachten we op meer!

[muggenbeet] zei

als alles goed gaat, herbeginnen wij op school ook met te lopen. Dit met het team dat twee jaar geleden start-to-runde maar vorig jaar terug naar NUL wegzakte. Bij ons echter geen snufkes.

georgina zei

@Muggenbeet: goed plan. De snufjes heb ik alleen maar op vraag van Nike+.