13.11.08

Dienstmededeling - The new Georgina

Ik heb het zo wat gehad met deze blog. Ik bedoel: ontkennen dit het Georgina concept een rommeltje geworden is, zou de waarheid oneer aandoen zijn. Ik ben koppig, volhardend, niet te overtuigen en wil alles op mijn eigen manier doen. Proberen. Experimenteren. Vooral niet luisteren naar mensen met meer ervaring. Als ik iets niet zelf ondervind, dan geloof ik het niet. Als jij mij zegt dat ik het vooral niet zo moet doen, dan doe ik het zo.  Men zei dat ik moest voortdoen of stoppen met deze blog. Maar zeker niet het roer omgooien.
Ik handel naar mijn gevoel. Volgens mijn principes. Schrik om als een sneltrein tegen de muur te vliegen? De nieuwsgierigheid en drang naar iets nieuws is groter. De builen en blutsen neem ik erbij. Vermoeiend? Ja, maar verrijkend.
Een nieuw kleedje en nu ook een nieuwe body. Ik vaar toch een andere koers. Ik zie wel waar de golven mij brengen.

6 opmerkingen:

Mistsluier zei

Misschien rare vraag, maar hoe komt het dat ik dit nu pas in mijn feeds krijg? Dit is een post van 13 november...Ik kan effe niet meer volgen met mijn klein veloke.

Georgina zei

Oeps, ik had hem nog staan omdat ik hem toen vergat te posten. Vandaag zag ik in mijn overzicht dat hij nog niet publiek stond en paste ik het aan. Maar ik had niet gedacht dat dit nog na datum in de feeds zou verschijnen. Beetje flauw.
Het ligt dus zeker niet aan jouw feeds maar aan mijn procrastination.
Bedankt voor de melding, BTW. Zulke dingen vind ik steeds uiterst interessant. (Echt)

De Gentse Zwijger zei

Allez Georgina, we hebben nog meer gemeen dan je op het eerste gezicht zou zeggen. Ik moet ook altijd eerst met de kop tegen de muur lopen voor ik iets geloof.

AnamCara zei

Alleen domme mensen evolueren niet...

Mistsluier zei

't Is u vergeven...'t ziet er schoon uit zo nieuw :)

Linn zei

Als je je er zelf maar goed bij voelt.

Ook de nieuwe Georgina blijkt trouwens wel mee te vallen. ;-p

Et voila, ik ben hier weer helemaal bijgelezen.