18.10.08

hips and hypes

Ik kan weer niet volgen. Eventjes. In tal van damesbladen in wachtkamers en livings lees ik voortdurend verontrustende berichtgeving. Als zou het een statement zijn om een IT-sjakosj te dragen. Mis ik een stap in het redeneringsproces? Ik lees nooit iets over computerzaken in die Nina's, Feelings of Flairs. Waarom hebben al die dames dan in godsnaam een it-bag op hun verlanglijstje staan? Is de verpakking misschien belangrijker dan de inhoud?
Voor mij graag: een laptop-trolley in zwart nylon met prima wieltjes. Maar of ik uit dankbaarheid in katzwijm zou vallen voor de gulle schenker, betwijfel ik ten zeerste. Rare snuiters, die damesbladlezeressen...

2 opmerkingen:

petra zei

Voor mij een Vuitonneke graag!

chelone zei

Daarom liever een clickx, daar staat wat meer info in. En een rommelbak heb ik al.