28.8.08

Wat

Wat gebeurt er als je 100 dagen niet komt bloggen?
Niets. Behalve dat je daarna eerst een kwartier zoet bent met het wissen van Turkse spam voor auto-tuning, penis-verlengingen, laser-epilatie en doorspuiten van spataders. Jakkes. 
Wat zien mijn en uw opmerkzame ogen bij nader inzicht? Die sympatieke mannen van Netlog staan in het Turkse spamking-lijstje. 
Volgende stap: tegen uw zin woordverficatie instellen. Jakkes again.

Mijn blogje heeft 100 dagen geslapen. Als een schone slaapster. Toch is er in die 100 dagen meer gebeurd dan in 100 mensenlevens. Maar dat is natuurlijk enkel mijn perceptie. Hangt vast aan mijn referentiekader, of hoe noem je dat?
Enfin, ik houd u op de hoogte. Tot in den draai!

16 opmerkingen:

De Gentse Zwijger zei

Georgina terug? Niet te geloven???
Ik ben blij dat ik de eerste ben om haar hier weer te verwelkomen!
Ongetwijfeld heeft ze ook veel te vertellen over haar 100 dagen in de woestijn.

[muggenbeet] zei

Ik betwijfel of de psychiater er goed aan deed om je nu al terug los te laten in de samenleving. Ben je echt al genezen van je stofzuiger-obsessie?

ronny zei

ik zie dat mijn Georginake succes heeft bij de mannen...
ne schrijvende zwijger, een of ander carnavalszot,
zeg gasten : zitten gulle op droog zaad, of hedde niks anders te doen? Let op; z'is immers nie vrij !

curieus om te zien wat er nog op afkomt.
slukes, de Ronny

Aïda zei

Georgina is terug en alweer kan ik me niet van de indruk ontdoen dat Georgina

a/ofwel een student is die een eindwerk maakt over bloggen en nu merkt dat hij nog een paar toevoegingen nodig heeft.

b/een journalist/socioloog/onderzoeker die een studie maakt over bloggen en daar in oktober op de boekenbeurs een boek komt over voorstellen (Met reacties!)

c/Peter Van de Veire die honderd dagen zitten broeden heeft op zijn tv show en zijn nieuw radiostation en deze blog vandaag weer lanceert omwille van de actualiteit.

Indien a, b en c een foutieve interpretatie zijn, welcome back. En anders ook.

Maar ik blijf wantrouwig.

Aïda zei

Ai, sebiet word ik door de Ronny gediskwalificeerd wegens incompetent.

2x 'is' vergeten en 1 x meervoud waar het enkelvoud moest zijn.

En vergeten dat ik bij punt c eigenlijk bedoel dat PVDV iets van plan is met deze blog ivm zijn programma of radiozender.

De Gentse Zwijger zei

Als ik het goed begrijp gaat Aïda er in alle mogelijkheden van uit dat Georgina eigenlijk Ronny/Peter Van de Veire is die zich in travestie gehuld heeft?
En dat om academische/commerciële redenen?

Georgina zei

Haai Aïda, nice to meet you. :)

Hihi, wat een leuke suggesties, maar dat is te veel eer, hoor. *bloost*

Was ik maar een student met tweede zit die nog snel een extra logje moest schrijven... (Euh, is dat een legitiem leermiddel?)... Mijn leven zou er stukken eenvoudiger uitzien, met nog alle kansen die voor het grijpen liggen.

Je moet Ronny niet vrezen. Een ruwe bolster met een zachte pit.
Zal ik je iets verklappen: Ik heb het GEHAD met zachte bolsters met ruwe pit. (Heb je het gehoord, Xtof? T'as bien entendu, Xtof?)

@DGZ: dank voor uw blijdschap.

@Muggenbeet: Waar heb je het over? Moet ik als bezigheid roeispanen uitkerven of zo?
Ik dacht dat door hun fysische bonus enkel mannen een stofzuiger-obsessie konden hebben. (Don't try this at home.)

Katrien S zei

Joepie Georgina leeft en het gaat nog steeds over de fysische bonus!

maizenaman zei

jeuj!
Snel die hoofding aanpassen (de linkerkant) en we zijn weeral vertrokken.

Evelien zei

*zwaait enthousiast naar Georgina*

Georgina zei

*knipoogt naar Evelien*

Menck zei

Allez vooruit, je bits en bytes waren dan gelukkig toch niet zo eeuwig. Welcome back.

zeezicht zei

Doornroosje sliep ook honderd dagen. Welke prins heeft jou terug wakkergekust?
Goed dat je terug bent...
eens een blogger... altijd een blogger?

Zapnimf zei

Kijkeensaan!

Frank zei

Ahaa ons Georgina is terug.

Is de rups ontpopt? Ik kan niet wachten om te vernemen wat Britney nu weer heeft uitgevreten.

Anoniem zei

good post!!thanks