12.9.08

Test je product-kennis

Vul aan
  1. Wasmachines leven langer met ...
  2. Stof verdwijnt waar ... verschijnt.
  3. ... helpt je alles te verwezenlijken!
  4. ..., je denkt ook aan alles.
  5. ... beschermt wat goed is.
(Ja, ik werk terug. Na een woelige periode in mijn carrière. Nog steeds als poetsvrouw, indeed. Maar niet meer bij mijn vorige werkgever. Nogal wiedes, anders zou het niet de 'vorige' zijn. Dus, niet meer bij madame de bazin van weleer. Wegens ondermaats presteren, veelvuldige afwezigheid en korte woede uitbarstingen op het werk, was ik niet langer welkom. Ontslagen. C4. 
Dat ik last had van een ernstige kortsluiting in mijn systeem en bovendien nog moeilijk op dezelfde locatie als Christophe kon werken, was kennelijk geen excuus. Kan je het mij kwalijk nemen dat ik weigerde om chemische pillen te slikken om te kunnen blijven functioneren? Sipralexa, om het serotoninegehalte te verhogen en  Victan tegen de gegeneraliseerde angst en acute posttraumatische stress-toestanden.  
Fout, fout, fout. Ongeschikt voor hoogsensitieve wezens. Maar neen, de dokter wist het weer beter. De neven-werkingen waren zo fel, dat de toestand verslechterde. Dus, na een dag of 10 van slapeloosheid, geen eetlust, seksuele stoornissen tijdens het masturberen, met name een verstoord orgasme, verwardheid, paniekaanvallen, verwijde pupillen, oorsuizen, tandenknarsen, melkvloed(!), duizeligheid, dubbelzien, ongecoördineerde bewegingen en prikkelbaarheid, verkocht ik die pillen op e-Bay. Dat was de eerste weliswaar kleine stap richting beterschap. 
Werk in eigen streek met flexibele werkuren trok mijn aandacht.  Ik koos voor een poetsdienst met diensten-cheques.  Deze overstap had ik al veel langer moeten maken. Want in de meeste gevallen moet ik niet zo hard poetsen maar fungeer ik als een veredelde gezelschaps-dame bij eenzame ouderlingen. Indien gewenst, met beperkte ICT-ondersteuning als extra troef.)

13 opmerkingen:

Patrick zei

Poetshulp voor midlifers? Wat zegt ge daar van. Je hoeft niet te wroeten en we kunnen zorgen voor en slow hand.
Deal?

maizenaman zei

1. Calgon
2. Georgina
3. Online Ronny
4. Britney
5. Durex

[muggenbeet] zei

volgens mijn bescheiden en meestal weinig terzake doende mening duurt het niet lang meer eer u in de prostitutie bent beland. Voor vrouwen met melkvloed bestaat er een erg lucratieve niche-markt. Probeer toch terug wat op het rechte pad te geraken.

Georgina zei

@patrick: ik begrijp niet wat je bedoel, maar het zal wel lief bedoeld zijn, zekers?

@maizenaman: LOL

@Muggenbeet: dat rechte pad bewandelde ik. Maar nu doe je me twijfelen met dat lucratief ideetje.

ronny zei

maizenaman is echt de max, als is het maar omdat hij aan me denkt ;-)
Georgina, bel me nog es, je gsm staat constant af. dan kan ik je nog is goe opbeuren ... and you know how it feels ;-)

veerle zei

Fijn te lezen dat je je draai terug begint te vinden.

elke zei

sinds
wanneer
ben
jij
terug
?
!
:-)

(ik heb nog heel wat in te halen hier...)

Georgina zei

thx Veerle. Hoi, Elke!

elke zei

Ha, Elke is weer mee. En meteen valt de aangepaste (euh, hoe heet dat ding daar vanboven?) dinges op.
Wat honderd dagen kunnen doen...

*wacht vol spanning op nieuwe berichten*

Katrien S zei

:-))

Zapnimf zei

Ik heb duidelijk geen kaas gegeten van producten. Ik vind er geen een.
(ok, de calgon daagde na maizenaman te lezen)

Anoniem zei

Swiffer

Daniel zei

Bestaat er wetenschappelijk bewijs dat HSP en antidepressiva niet samengaan? Het antwoord op die vraag interesseert mij enorm.