5.9.08

Kevin is niet meer

God moves in mysterious ways. Een ongeluk komt zelden alleen.
Ter gelegenheid van mijn inzinking met bijhorende verschijnselen en neventoestanden dienden Britney en Kevin met spoed elders gehuisvest te worden. Brit kon bij ons ma terecht. Helaas staat ma's huurovereenkomst het houden van huisdieren niet toe. Aangezien mijn handelingsonbekwaamheid als tijdelijk ingeschat werd, verschafte het asiel evenmin een aanvaardbare optie. Achteraf beschouwd was hij beter wel naar het asiel gestuurd. Dan had hij nog geleefd.
Mijn hoogbegaafde maar -bejaarde grootmoeder langs moeders zijde was echter woonachtig in een slecht onderhouden boerderijtje ergens te lande. Mits enig aandringen van ons ma en tegen betaling van een redelijke dagvergoeding was Bomama bereid om Kevin tot nader orde onderdak te verschaffen. Hiermee zou ze haar eigen graf delven. En dat van Kevintje.
Samen werden ze Claude François-gewijs in bad geëlektrocuteerd. Alexandrie, Alexandra. Oftewel Kevin et Bomama.

* Enige zakelijke ondertoon in de weergave van supra beschreven feiten was zeer wenselijk teneinde afstand te scheppen gezien de gevoeligheid van de materie en de treurnis mijnentwege.

4 opmerkingen:

Zapnimf zei

Oei. Innige deelneming.
(Al heb ik nu wel mijn twijfels over de hoogbegaafdheid van je grootmoeder.)

[muggenbeet] zei

zie het zo: een hondje kan niet tippen aan een echte vent. Al stelt het minder eisen, dat wel.

veerle zei

Vreselijk, zeg! Mijn deelneming.

Patrick zei

Moest je begrip en troost zoeken mag je me altijd mailen.

Mails met een foto die mij aanstaat krijgen altijd antwoord.