16.5.08

16 May 1960 - Invention of the first laser

5 opmerkingen:

zapnimf zei

Ik wist het è, dat ik hier wel weer zou te weten komen wat die van google daarmee bedoelden.

En nu ik toch bezig ben, heb ik nog een vraagje. Hoe zet ik die mannen en vrouwen die bij skynet bloggen in mijn google feeds reader? Iemand die dat weet?

Georgina zei

Als er feeds zijn van die blogs, kun je ze in je Reader opnemen.
Maar mss is het probleem dat er geen feeds van zijn?

Zapnimf zei

Hoe? Ik dacht dat alle blogs automatisch feeds hadden, ook al staan ze niet zichtbaar tentoongesteld.
Mocht iemand het wel weten...?
Mailtje ofzo?

Georgina zei

@Zapnimf, ik heb het even uitgetest bij deze sympathiek blog van Sykynet: Jeronimo . En ik heb hem zonder probleem in mijn Reader gezet. Dus hij heeft RSS. Als je de URL kopieert naar je Reader in het tekstvak van de abonnenmenten, dan zou het moeten lukken als er RSS van de blog bestaat. Geef je me anders eens een URL van zo'n blog waarbij het niet lukt?

Zapnimf zei

Ok. Nu schaam ik mij dood. Het is bijgod gewoon de url van hun blog die erin moet gekopieerd worden.

Bij wordpress moet er /feed/ achter, bij www.bloggen ook vanalles, maar dat kan je gewoon onderaan hun pagina vinden en bij blogger.com moet je ook niks toevoegen.

Waarschijnlijk heb ik eerst zitten knoeien met er vanalles achter proberen te plakken, terwijl er helemaal niks achter moest.

Je bent in ieder geval duizend keer bedankt, want als ik het bij jou hier niet had gelezen, wie weet hoelang ik nog had zitten sukkelen.

Jee jee, ik kan toch een echt kiek zijn.

Merci Georgina!