1.4.08

Tijd om af te ronden


Ik klap mijn vrouwenmobieltje open. Mijn screenmate knikt trouw van ja. Een witte poedel op de hoedenplank van een auto. Met de nodige goodwill kan hij als maltezer dienen. Exact 1u25. Slapen lukt niet.
Het is tijd om een bladzijde om te slaan. Mijn blog begon dankzij Christophe. Allerlei complexen en een laag zelfbeeld hinderden onze realtie. Maar Christophe slalomde als een ervaren snowboarder om mijn mentale demonen heen. Focus op de verte, zegt hij. Staar je niet blind op elke boom die in de weg staat.
Hij is een zondagskind dat blootvoets door het leven huppelt. Geduldig reikte hij zijn hand naar me uit. Ik hoefde hem maar te pakken. Vertrouwen. Ik aarzelde. Maar nu heb ik hem vast. Ik laat hem niet meer los. Ik knijp zelfs een beetje. Waar een wil is, is een weg.
Lieve mensen. Bedankt om hier te komen lezen. Ik ben klaar met bloggen.
En als het kriebelt? Dan zal ik sporten.

18 opmerkingen:

[muggenbeet] zei

je was een schat van een vrouw. Jammer dat je stopt. Maar ongetwijfeld zie ik je ooit wel ergens terug.

PS: K.C. is the max

De Gentse Zwijger zei

Ik geloof daar niets van dat ons Georgina stopt! Dat zalwel zo'n ... vis zijn zeker?
BTW: vorige post is een van de grappigste die ik de laatste tijd gelezen heb!

De Gentse Zwijger zei

Welke K.C., Mug?
K.C. and the Sunshine Band?

[muggenbeet] zei

@de gentse zwijger:

nogal evident:http://www.thekennelclub.org.uk/

Valérie zei

maar, maar, maar, nee...
Ik hoop echt dat dit een aprilvis is Georgina, want anders ga ik je blogs echt erg missen!

Els zei

De comeback van Kim Clijsters. Daar was ik ingetrapt, vandaag. Tot ik mij realiseerde dat Clijsters een goede reden heeft om niét onverwachts naar de States te verhuizen. Maar met u? Gij zijt een onvoorspelbare springmuis. Ik doe een voorstel: herhaal uw voornemen op 2 april! En mocht het waar zijn, dan teken ik protest aan.

De Gentse Zwijger zei

@Els: we zullen een fanclub voor Georgina oprichten! Trek Georgina over de blogstreep, of zoiets. Of heeft iemand een beter idee?

Evelien zei

Ik gok ook op een aprilvis.

Ik ben er eigenlijk vrij gerust in. ;)

Bart zei

Ik hoop van harte op een aprilvis.

elke zei

En ik dan. Ik heb haar juist in mijn blogroll gezet dedju!

zeezicht zei

Ik zal morgen commentaar geven.

Patrick zei

Dit wordt bang afwachten.

[muggenbeet] zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
zapnimf zei

*roloogt*

Chelone zei

Is er iets tussen de regels te zoeken, te vinden?
Jij ophouden met bloggen? Nee hoor, je hebt nog veel te veel te zeggen!

Chelone zei

Is er iets tussen de regels te zoeken, te vinden?
Jij ophouden met bloggen? Nee hoor, je hebt nog veel te veel te zeggen!

Georgina zei

Aan iedereen die het nodig vindt: mijn welgemeende excuses voor de commotie en verwarring. Neh!
En 't was wel lief van u.

[muggenbeet] zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.