23.4.08

Stokje van de kruisbestuiving

Mijn blogpostje voor vandaag schonk ik aan e-mino. De bloggende jurist. Gaat allen daarheen om te lezen hoe Britney de hoofdvogel misliep en mijn moederhart op hol jaagde.
Bij deze gooi ik het stokje naar de heilige M-drievuldigheid: Muggenbeet, Menck en Michael.
Wat wordt van jullie verwacht? Dat jullie een blogpost via e-mail naar mij sturen, zodat ik die op mijn blog kan posten. Jullie worden benoemd tot gastbloggers en laten mijn lezers dus van jullie blog proeven.
Op jullie blog maak je er dan melding van en je geeft het stokje door. Doe je liever niet mee: no hard feelings.

8 opmerkingen:

e-Mino zei

Hey Georgina,

bedankt voor je deelname!

Enne, "stokje van de kruisbestuiving" klinkt zo... bizar. :-)

elke zei

Leuk leuk (ik heb het ginder gelezen). En jij ook van Brugge? Vandaar de 'zorzina' dus... :-D

Georgina zei

@Elke, thx. Nee, niet van Brugge, maar ik ga daar wel een wedstrijd lopen binnenkort. ;)

elke zei

Ah, dwars erdoor? Wanneer is dat ook alweer?
Btw: ik heb je net wat toegegooid als je zin hebt. Was van plan het binnen Brugge te houden maar je hebt roet in het eten gegooid. Ik heb me er dan maar op een andere manier uitgezeverd. :-)

Menck zei

Ik maak daar dit weekend zeker en vast werk van!
Hm. Schrikt een blogpost met tien filmpjes, twintig links en een dertigtal foto's je niet af? *grijns*

[muggenbeet] zei

Stokje aangekomen maar wel op een gevoelig plek. Hoedanook 't komt in orde, meesteres.

zapnimf zei

En niemand die zegt dat we dat geweldig hebben gedaan daar bij e-mino. Foei!
Dat heb je daar geweldig gedaan, Georgina! ;-)

e-Mino zei

@ Zapnimf: hey, ik heb het gezegd toch. Ben ik niemand of wat?

Gaat mokkend af. :p