9.4.08

Oh! Hé! Hein! Bon!

Zou mijn inspiratie tijdelijk op zijn? Ik ben nogal onderhevig aan volgende 3 blog-wetmatigheden:
  1. Hoe meer andere sociale web 2.0 dinges ik gebruik, hoe minder tijd om te bloggen
  2. Hoe meer er te bloggen valt, hoe minder tijd om achter je pc te kruipen
  3. Hoe meer geluk in de liefde, hoe extremer de inspiratie:
    de ene keer schrijft men prachtige stukjes, de andere keer krijgt men geen letter op schermpapier

Ik overweeg dan ook om een regressie-onderzoek uit te laten voeren. En de causale verbanden te kwantificeren.

Maar er is meer aan de hand. Waarom kom ik nu voortdurend af met franstalige liedjes op mijn blog? Hewel, omdat Christophe franstalig is. Zo simpel is dat. Bovendien is mijn objectiviteit om een nummertje te evalueren volledig zoek. Ik heb de neiging om alles wat hij mooi vindt, te aanbidden. Gelijk in de puber-tijd.
Vorig weekend vergat hij een schijfje van Nino Ferrer in mijn auto. Britney was er direct helemaal weg van. En ik vroeg me af wat hij had kunnen achterlaten dat ik niet goed zou vinden.


3 opmerkingen:

Patrick zei

Vraag eens aan uwe Christophe "Elle Était Si Jolie" van Alain Barrière te beluisteren of is dat misschien meer iets voor als het over is?

Menck zei

Nino Ferrer? Mon Dieu, verliefd zijn doet dus écht gekke dingen met een mens. * grijns *

Chelone zei

Die drie blogwetmatigheden, ze kloppen.
'Le téléphone' van Nino was de grote hit van toen.
Je verliefdheid is schattig, geniet ervan!