12.4.08

Dag van de Linkliefde

Afbeelding van Menck
Omdat er nooit liefde genoeg kan zijn in de wereld. Peace and Love en zo. Zoals vroeger bij de hippies. Of waren dat de nozems?

Lente in de lucht en bijna tastbare verliefdheid bij deze mens. Wie, o wie zou de gelukkige dame in kwestie kunnen zijn? Neen, niet antwoorden als jij het weet. Waarvoor dank. Als ze ooit een feestje ter gelegenheid van hun zelve geven, nodig ik mezelf uit. Uiteraard zonder mij op te dringen.

Dan grijp ik hierbij ook de kans voor een warme oproep. Deze blogger moet dringend in de watten gelegd worden. Steun hem. Reageer. Liefst op de post van 9 april. Maak van drempelwaarde 30 een 100. Voor u een kleine moeite, voor hem een wereld van verschil.

Verder dank ik de initiatiefneemster van deze mooie lentedag. Zonder haar onvoorwaardelijke fanschap van in den beginne, was deze blog misschien niet meer in de ether. Hetzelfde geldt voor de middenstand van Rillaar. Jullie verdienen een standbeeld op internet.

Mag ik, om de lengte van deze speech beheersbaar te houden, u verzoeken mijn blogroll te raadplegen. Al deze mensen staan er om één of andere reden in. En de laatste week, heb ik hem in gedachten reeds uitgebreid. De vruchten hiervan moeten nog rijpen. Ik dank u en ga nu aan mijn afwas beginnen.


17 opmerkingen:

Els zei

Ik heb mij voorgenomen om de blogs waar mensen naar verwijzen allemaal te lezen! Onder het motto: wat de vrienden van mijn vrienden leuk vinden, vind ik ook leuk. Amai! En zeggen dat ik nog een BERG werk liggen heb. Maar ja, wie denkt er aan werk als er liefde in het spel is?

Menck zei

Ik betreur Muggenbeets beslissing. Hopelijk kunnen we hem op andere gedachten brengen. Zijn blog is zalig.

[muggenbeet] zei

@georgina en menck: bedankt collega's. Dit doet goed. Als ik aan de dertig kom, beloof ik jullie een lidmaatschap van muggenbeets erecomité, een slokje moedermelk (10 jaar geleden afgekolfd) en een vip-uitnodiging voor mijn eerste opentuin. ;-) Maar zover zijn we nog belange niet.

Zapnimf zei

Aan het hengelen naar bevestiging, muggenbeet? ;-p

Maar kom, dat doen we allemaal.

maizenaman zei

G.! De header is geweldig. Alleen de GI-look van Christophe misstaat.
Geef hem een ander hemdje. (of geen!)

De Gentse Zwijger zei

Mooie, blinkende oogjes allemaal. Leuk!

Els zei

Hola, hola, ik had nog niet gezien dat Muggenbeet dertig mensen nodig heeft om zijn blogmotor op te laden! Spannend, en allen daarheen, want iemand die zoiets spannends kan verzinnen moet blijven bestaat, olé!

[muggenbeet] zei

Als ik Georgina google (afbeeldingen) krijg ik allemaal vieze prentjes. Is dit normaal?

Menck zei

Neem de petitieprent van mijn blog over op uw blogs, gij allen. Red Muggenbeet!

Chelone zei

Dit gevoelige stukje heb ik gelezen terwijl de muziek van je volgende logje speelde. Het was een mooie combinatie.

Frank zei

Mooi initiatief. Af en toe een blog extra in de verf zetten moet kunnen. Sommige blogs zijn echt veel te goed om zo weinig lezers of reacties terug te krijgen.

Ik heb 3 keer meer feedreaders dan jimability, terwijl hij drie keer beter schrijft. Dat is toch niet omgekeerd evenredig met elkaar?

Effe een pikante vraag
@georgina : hoeveel readers heb jij?

@muggenbeet : voor hoeveel readers doe jij HET?

De groenten

Georgina zei

@frank: ik wist dit tot nu toe zelf niet maar heb blijkbaar 23 abonnées op mijn feeds... zegt Google Reader.
Zouden dat dan cijfers uit alle soorten RRS-lezers zijn of enkel mensen met Google Reader.
Ik vind dit veel want bijna niemand die ik IRL ken, is bezig met bloggen en de meesten weten niet wat een RSS-reader is. Allez, toch in mijn kennissenkring.

Georgina zei

Misschien kom ik aan 23 omdat ik naar het schijnt populair ben bij geeks. Ik krijg ook veel invitaties voor twittes: ook meestal van geeks. Is dit eigenlijk een scheldwoord, geek?
Ik hoop van niet want ik heb veel respect voor die mensen. ;)

Patrick zei

Ik ben geen geek.Ik lees je elke dag zonder rss

De Gentse Zwijger zei

Ha, Patrick is geen geek. Hij is gewoon een fan van Georgina. Ik ook!
Ik ben bij Georgina's 23 abonnees, maar ik gebruik die feedreader maar af en toe. Meestal surf ik gewoon via mijn blogroll.

Frank zei

23 readers is bijlange niet slecht. Hoeveel bezoekers per dag heb je via google analytics?

Geeks zijn de max, moesten ze uit hun schelp komen, zouden ze de wereld overnemen :-D

Georgina zei

@frank: ik heb het onderschat. Straks een blogpost aan wijden. Het zijn er meer dan 23...
Die 23 komen alleen van GoogleReader.