7.4.08

Boondoggle rocks

Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden. Mijn excuus is dat ik een vrouw ben. Hopelijk volstaat dit.
Neem nu bijvoorbeeld mijn banner Blog zonder Reklaam. Dat staat daar niet om volk naar mijn blog toe te zuigen, hé.
Maar tegelijk heb ik sympathie voor hartstikke leuk reclamebureau Boondoggle, sectie Amsterdam. Ik heb ook geen goesting om uit te leggen waarom. Sommige dingen vallen gewoon onder het klassement Waarom? Daarom!
Via deze blogger wist ik dat er morgen een neig feestje ineengeknutsteld wordt. Ter ere van een nieuwe Boondoggle-blog waarnaar ook ik erg benieuwd ben. En moet je nu eens wat weten? Een sympathieke Boondoggelaar nodigde mij uit om mee te gaan. Helaas heb ik andere verplichtingen. Maar het is zoveel als dat ik het gehad heb.
Veel succes, guys!

13 opmerkingen:

Georgina zei

Hola, we mogen vanaf nu niet meer binnen op de Boondoggle-blog. Slik...

elke zei

Gisteren ging het nog. Ze zijn ineens een stuk minder sympathiek geworden nu ;-)

zeezicht zei

Een Boondoggle-blog?? Nog nooit van gehoord, maar een mens is nooit te oud om te leren... toch?

Georgina zei

Zouden ze plezier maken in Leuven?

Georgina zei

Aha, Boondoggle-blog is open voor publiek!

Smetty zei

Ik heb vorige week nog gegokt op het feit dat je bij een communicatiebureau werkt. Sinds deze week heb ik er ook een naam op geplakt.

Denk dat ik in de juiste richting zit. :-)

maizenaman zei

Juf Smetty heeft altijd gelijk. En daarom is het ook mijn favoriete juf!

Georgina zei

Ja, ik zou graag eens les bij Smetty volgen.

Smetty zei

@Maizenaman en georgina: gremel

Georgina, je kan ook eens echt naar een girlgeek komen he. En dan nemen we de maizenaman mee als sjacoche. Is dat geen plan?

Georgina zei

okidoki

maizenaman zei

Gaat dat niet belachelijk zijn een ganse avond een blonde god achter jullie met in de linkerhand een doos tampax en rechts een pot mascara?
Maar anders: steeds tot jullie dienst!

Chapelure Chantal zei

Als Maizena ervaringsdeskundige lijkt het mij niet alleen een plan, maar ook een uitdaging.
Ik voorspel dat je er maximaal 1 uurtje plezier gaat aan beleven met een volledige dienstverlening maar daarna is hij die doos tampax ergens kwijtgespeeld en zit hij aan de toog met een workshop "creatief met mascara".
De kans is dan ook heel groot dat wij de volgende dag als enige Spar en exclusief dit gaan verkopen in een maxi versie:
http://www.lu.nl/ookvanlu/products.asp?id=18

Georgina zei

Maizena en Chapelure zijn absoluut aan elkaar gewaagd! Dat moet nogal vonken geven in Rillaar.
O wat heb ik spijt dat ik wegens regionaal ongunstige factoren geen klant ben van Spar Rillaar!