13.4.08

Arsenale mengelmoes



Arsenal is een van mijn favoriete Belgische groepen. Met stip voor de koffie met melk bruine zangeres. Ze doet mij natuurlijk aan mijn Britney denken.
Een reden dus om deze avond een uitstap naar Leffinge te maken. Met mijn vriendin. Voor hun try out.
Ze mixen het beste uit verschillende culturen en muziekstijlen. Lyrics in een duo van Engels en Portugees, maar ook met een sterke Personne ne bouge in het Frans.
Allemaal heel dansbaar. De nieuwe nummers klonken goed, maar het bleef natuurlijk wel een try out. Met hier en daar een foute mix van de zang, een kabel die uit de micro viel en de zanger die met zijn gitaar tegen de schouder van de zwangere zangeres sloeg. Maar relax, een kus en een lach en het was niets. En een gitarist die op Billy Corgan geleek. Dat zal wel niet nieuw zijn.
Het zal wel aan mij liggen, maar geef mij voorlopig maar hun oudere werk. Zoals Saudade dat op het filmpje staat. Het nieuwe van Lotuk moet nog wat wennen.
En om helemaal web 2.0 te doen, plak ik hieronder de widget met hun nieuwe singel. Zorg dat je goed mikt en enkel op play drukt.


6 opmerkingen:

De Gentse Zwijger zei

Best leuk!
Kende sommige van de muziek wel, maar de groepsnaam niet (ik ben niet meer mee, sorry)
En ik maar denken dat Georgina naar de voetbal ging met hare Christophe, bij het horen van de naam 'Arsenal'!

Patrick zei

Ik dacht ook aan de Engelse club

[muggenbeet] zei

heeft wat veel weg (deze single toch) van Lou en the hollywood bananas. Wordt nog veel in Pataya gespeeld.

los daarvan: bedankt voor de immense steun aan mijn adres. x

Evelien zei

Ik ben ooit eens naar een concert van Arsenal geweest in de Handelsbeurs. Dat was dolle pret. Ik kende hun muziek toen nog niet echt goed maar sindsdien ben ik verkocht.

Die nieuwe single klinkt trouwens niet slecht.

Georgina zei

En heeft iemand de verwijzing naar mijn dochter opgemerkt in het filmpje? Toevallig heel erg Creools... ;)

Patrick zei

Zeer mooie muziek. Piept de dochter achter het hoekje uit?