29.3.08

[Wijvenweek] Wat mannen niet begrijpen

Wat kan een week lang duren... Vandaag moet ik een moeilijk opstelletje neerschrijven. Om maar te zwijgen over de goesting om nog mee te doen aan de wijvenweek. Onderwerpen die niet-geslachtsgebonden zijn, lonken van overal.
Maar belofte maakt schuld. Als ik ergens voor toezeg dan krabbel ik niet terug, ook al loop ik te balen. Dat is al één ding wat mannen niet begrijpen. De vrouwelijke volharding. Sommigen noemen het koppigheid.
Met dit onderwerp zou ik de kans kunnen grijpen om eens ongelimiteerd te zeuren. Over het andere geslacht. Over toestanden waarin ik mij niet begrepen voel. Maar dat zou niet eerlijk zijn. Want ik ben zelf niet de gemakkelijkste. Voor alle duidelijkheid.

8 opmerkingen:

nadekomma zei

toch een man van haar woord, die georgina.

[muggenbeet] zei

"ik ben zelf niet de gemakkelijkste", dat prikkelt mijn nieuwsgierigheid. Ooit toch eens concretiseren. Zelfs de moeilijkste vrouwen kunnen opgeleerd worden :-)

elke zei

Grappig. Ik was juist hetzelfde aan het denken gisteren: dat een week toch wel lang duurt en dat ik wel eens over iets anders zou willen schrijven.
Btw: er is niemand die zegt dat je gemakkelijk moet zijn, hé. Nah!

elke zei

Grappig. Ik was juist hetzelfde aan het denken gisteren: dat een week toch wel lang duurt en dat ik wel eens over iets anders zou willen schrijven.
Btw: er is niemand die zegt dat je gemakkelijk moet zijn, hé. Nah!

elke zei

Miljaar.
't was niet de bedoeling dat het er twee keer op kwam. Sorry.

zapnimf zei

Las ik ergens dat je gisteren jarig was?
Gelukkige verjaardag, Georgina!

Goh, ik amuseer mij te pletter met die wijvenweek, eerlijk gezegd. Doet me wat denken aan het opgelegd schrijven op school. Het leuke is dat niemand je invalshoek bepaalt, behalve jijzelf.

zeezicht zei

Chapeau als je zelf kan zeggen dat je niet de gemakkelijkste bent! Maar dat mag toch, je hoeft niet te gemakkelijk zijn.

Patrick zei

Ik hou eraan U te danken voor de clementie die U heeft met de mannen.