24.3.08

[Wijvenweek] Proloog


De eerlijkheid gebiedt als proloogje te zeggen dat ik zat te wachten op een wijvenweek. Niet dat mijn inspiratie op was.
Het zal hier gevoeld worden. Nachtmerries van Kabouter Kwebbel, Barbie of Carmen Waterslagers gaan de ronde doen. Het gros van mijn bezoekers zijn namelijk van het andere geslacht. Hoe dat komt weet ik niet zeker, maar het is niet door mijn looks of zo. Georgina geeft immers geen looks prijs. Tenzij gecensureerd met een platenhoes.
Pas op, ik waardeer al mijn bezoekers, ongeacht hun geslacht. Maar propaganda rondspuien zoals Het zijn weer wijvenblogs die de plak zwaaien heeft zo zijn gevolgen.
Ook hier zal een hele week niets anders te lezen zijn dan dat Geogina geen vent in een vrouwenlichaam is. De vrouwelijke plicht roept. En primeert.

5 opmerkingen:

De Gentse Zwijger zei

Ik zou nog even signaleren dat je meedoet op www.wijvenblogs.be
want je staat er niet bij.

Georgina zei

Amai, dat jij daar op let, dat ik niet in het lijstje sta. Wat een waakzaam oog...
Ik heb het deze ochtend gesignaleerd, maar die madammen zitten natuurlijk niet aan hun pc geplakt te wachten tot ze mij er tussen kunnen zetten, hé. ;)

Georgina zei

Om het plaatje compleet te maken, heb ik mij profiel opgefleurd met een pasfoto.
Had ik al veel eerder moeten doen. Neuh!

maizenaman zei

Leuke pasfoto! Zo had ik mij jou helemaal voorgesteld.

Patrick zei

Die ogen Georgina!

Ik geraak niet meer los van het scherm.