26.3.08

[Wijvenweek] Mannen

Als ik carte blanche kreeg om zelf een man te configureren dan zocht ik mijn heil in L.A. Op de set van Alias. Ober, voor mij de brains en het schattige van Marchall Flinkman, maar dan met de body van Balthazar Getty, de stijl van Jack Bristow en de devotie van Marcus Dixon.
Maar ik ben ook al blij met een lieverd die 's nachts niet uit gemakzucht in de lavabo urineert. Of die de ochtend na een uitgelopen nachtelijk bezoekje vaststelt dat de flikken zijn auto weggesleept hebben, maar reageert met de historische woorden: "Tanpis ik ben veel te gelukkig om me daarover druk te maken."

4 opmerkingen:

zapnimf zei

En in bad?

Patrick zei

Agnes zegt:'Oh,wat een lieverd, die van Georgina!'

Pieter Ardinois zei

Alias! dat was nog eens een reeks.

Frank zei

Hahahaha, tevreden met ne lavabo gebruiker? Super quote!