17.3.08

Te bed of niet te bed

Sommige stokjes vormen een heuse schending der privacy. Zoals dat eentje van Menck. Vertel over je bedgeheimen. Quoi? Liefst met beeld-materiaal. Eventueel met video-beleving.
Je weet maar nooit dat iemand er voor gaat en de mond voorbij praat.
Nachtelijk kwijlen zodat het speeksel een wit spoor op het hoofdkussen achterlaat. Dat tegen het ochtendgloren als een modern schilderwerk afsteekt tegen de donkere stof. Dat doe ik niet.
Dierlijke geluiden voortbrengen zoals snurken of het loslaten van gas uit eender welke lichaamsopening. Dat doe ik evenmin.
Terwijl ik in de badkamer mijn persoonlijke hygiëne op punt stel, warmt dit voorwerp mijn bed op. (U dacht toch niet dat ik met Kevin het bed deelde?)
Twee toffe manspersonen fluisteren vol ongeduld: "Georgina, ben je klaar? Kom dan toch!" Mijn pluchen Pierrot en reuzen-Monchichi.

Deze keer nodig ik drie mensen uit waarvan ik vermoed dat ze dit stokje niet graag krijgen. Vertel over je bedgeheimen. Gewoon om eens vervelend te doen. Na de komma, Smetty en Chelone. Ga uw gang. Of doe alsof uw neus bloedt.

10 opmerkingen:

Menck zei

Juister is:
"Dierlijke geluiden voortbrengen zoals snurken of het loslaten van gas uit eender welke lichaamsopening. Daarvan weet ik niet of ik het doe."
Mochten Pierrot en Monchichi kunnen praten...
;-)

nadekomma zei

stokje ligt op mijn nachttafeltje ...

chellone zei

Hm, ik vraag me af waarom jij denkt dat ik dit soort stokjes niet graag krijg. Je hebt gelijk, enkel mijn bed kent het echte antwoord.

De Gentse Zwijger zei

Oef! Blij dat ik aan dit lichtjes 'ambetant' stokje ontsnapt ben. Om in een kast te kruipen, zoals een ander recent stokje dat de ronde doet wil, heb ik ook al niet veel zin.

Mijn kat slaapt niet bij mij, maar de laatste tijd komt ze tegen de ochtend geregeld spinnen in mijn bed. Als ik mijn deur vergeten dichtdoen heb, want normaal slaap ik met de deur gesloten.

En daarna moet ik haar uitlaten.

Evelien zei

De hond die je bed voorverwarmt; dat is handig. :)

Ik vind dit eigenlijk wel een leuk stokje. Een van de leukste die ik al zien passeren heb. Dat van die kast is wel grappig, zolang je er zelf maar niet moet in kruipen natuurlijk. :D

Georgina zei

@chelone: ik denk dat je wel graag stokjes krijgt, maar ik dacht dat je dit stokje niet leuk zou vinden. Anderzijds had ik goesting om jou een tokje te geven. ;)

@nadekomma: allez: je doet het dus. Niet gedacht.

@dgz: haha, jij geeft hier al prompt een bedgeheim prijs.

@evelien: oh, als ik dat geweten had... Volgende keer krijg jij van mij een stokje.

@menck: no comment ;)

Els zei

@Zwijger: of een foto nemen vanuit je bed en je kastgeheimen vertellen?

Noteer: humor Els wordt merkwaardig snel flauwer en flauwer.

Georgina zei

Viva Els!

De Gentse Zwijger zei

Ik heb dus al mijn plicht gedaan, stokje of geen stokje.

Nee, Els, ik blijf je humor biezonder spiritueel vinden.
De enige kast in mijn slaapkamer is nogal rommelig. Ik zou ze dringend eens moet opruimen.

Smetty zei

Haha.

Direct inspiratie voor een nieuwe blog zie. * stoer *

Ik zal er eens over nadenken...