3.3.08

Sleeveface compatibel met anonimiteit

Dé ideale wijze om anoniem op je blog te poseren. Reeds gezien bij andere bloggers en vorige week bij Cajiente. Dus ook eens in mijn platenbak gedoken en dit was de enige kanshebber. Toevallig kwam Anne Clark vorige week voor in één van Mencks verhalen.
City nightmares en zo van die tekstlijnen. It wouldn't tear us apart. In this chemical place. A passion for living, surviving and that means detachment.
Het is niet echt mijn genre maar ik kan dit liedje wel pruimen. Voor alle new wavers van weleer.

12 opmerkingen:

Menck zei

Een zeer geslaagde sleeveface op de koop toe! Ik heb dezelfde LP in mijn collectie, maar 'k zal me toch een iets mannelijker exemplaartje aanmeten. Straks eens werk van maken, sè.

Valérie zei

Geweldig goed geslaagd! Ik ga 't toch ook eens een keertje proberen :)

De Gentse Zwijger zei

En in het zwart! Hoe toepasselijk!
Dat jij Anne Clark nog kent. Toen ik nog veel uitging werd 'Sleeper in the Metropolis' grijsgedraaid in die New Wave-danstenten aan de Kuiperskaai in Gent.

Ik ben niet van plan mee te doen aan deze rage van 'Sleeveface'. Ik heb onlangs mijn voorraad oude platen verkocht op een rommelmarkt. Er schiet niet veel meer over.

cajiente zei

Leuk dat je een blauwe achtergrond gezocht hebt!

zeezicht zei

Binnenkort op elk blog? Heel grappig! Ik heb geen lp's meer, een cdeetje zal wat klein zijn zeker?

Patrick zei

Als ik het goed begrijp zijn dit teasers voor het andere geslacht, maar dan zonder vervolg?
;-)

G. zei

Hihi, ik kon die kans om zonder hoofd te poseren natuurlijk niet laten liggen. ;)

@menck:
het was de enige hoes uit een pak van ongeveer 50 lp's die in aanmerking kwam voor zo'n sleeveface. Mijn meeste lp's zijn van bands.

@valérie:
Ja, doen!!!

@gentse zwijger:
ook in mijn generatie was er een subcultuur die dweepte met The Cure en zo ouder NewWave-werk up to date hield.

@cajiente:
juiste kleur(comùbinaties) scoren hoog in mijn prioriteitenlijst.

@zeezicht:
een CD gecombineerd met zo'n lieve cavia van u...

@patrick:
teasers? Had je dan niet genoeg aan blote lien op Humo-pop-poll? Daarmee zal het manvolk wel een jaar zoet zijn.

Evelien zei

Leuke!

Ik kom hier trouwens net tot het besef dat ik nog nooit een LP in levende lijve vastgehouden of nog maar gezien heb. :/

chelone zei

Een ietiepietie beetje meer naar rechts ware nog perfecter geweest.
Mooi figuurtje heb jij!

Els zei

Wow, Georgina, poetsen is goed voor de lijn! Vergeet dat toch niet bij je jobswitch!

pierre du coin zei

Shit de enige LP-hoes die ik heb met een hoofd op is die van Modern Talking...

Mme Zsazsa zei

Mor gij zijt gewoon keimager, tttsssss.