9.3.08

Google Analytics


Niet om dagelijks te gaan kijken, anders ben je geobsedeerd. Een beetje op zijn minst. Maar een tweewekelijkse inzage van Google Analytics vind ik in mijn geval gezond.
Waarom koos ik voor Analytics en niets anders? Gewoon, never change a winning team. Voor mij volstaan de applicaties van Google. Zelfs Netvibes heb ik opzij geschoven om terug te keren naar iGoogle. Omdat het naar mijn goesting veel te lang duurt vooraleer mijn Netvibes ingeladen is als startpagina. Tegen dan heb ik al lang doorgeklikt.
Het leukste aan Analytics zijn de zoektermen die de niets vermoedende bezoekers naar je blog lokten. Om snel weer weg te zappen want de vlag dekt de lading meestal niet. Dit zijn de toppers:
  • georgina
  • every one drunk in the sun
  • konijnen manieren
  • blote foto
  • kunnen vrouwen spuiten
Daarnaast leken deze eenmalige zoekopdrachten mij vermeldenswaardig: dringend plassen, georgina latex, mijn moeder is mijn naam vergeten en... tetten els. Welke Els men op het oog had, hebben we het raden naar.

10 opmerkingen:

Evelien zei

Ik begin mij een internetleek te voelen bij het lezen van je recente posts.

Bij mij komen de mensen ook via de vreemdste zoekopdrachten terecht. Soms hilarisch grappig maar soms ook wel een beetje zielig.

zeezicht zei

Bij mij vroeg iemand via google; welke zijn de arme landen. Ik schreef eens iets met titel; arm België, dat zal wel de bedoeling niet geweest zijn. :-)

Evelien zei

Bij mij staat er vandaag ook wel een hele rare in het lijstje: binnenste buiten geboren baby. Ik weet echt niet wat ik me daar bij moet voorstellen. :/

Valérie zei

Geweldig! Van die zoektermen, da's altijd platgaan van 't lachen!

Georgina zei

Ja, die van jou waren ook grappig. 't Was bij jou en nog iemand (cajiente?) dat ik dacht: ik ga er ook eens iets over schrijven.
Groetjes!

Els Van Eeckhaut zei

Oh mine! Not mine!

G. zei

@els: ha, ik moest 2 keer nadenken over uw reactie.

De Gentse Zwijger zei

Ik heb er wel drie keer over nagedacht en begrijp die reactie nog niet! Ben ik een internetleek?

Georgina zei

@dgz: neen, Je moet gewoon even de twee laatste zinnen van het blogbericht herlezen... ;)
En dan Els' reactie.

De Gentse Zwijger zei

A zo! Ik had het bericht blijkbaar niet helemaal tot het einde gelezen.
Intellectuele luiheid?
En dat was juist het interessantst van alles!