11.3.08

Eis tot emotionele schadevergoeding

Mijn hart slaat drie tellen over. Om maar te zwijgen over mijn darmen die een knoop rond mijn maag vormen. En hard aanspannen. Nog een geluk dat ik op mijn stoel zit. Want het weke gevoel in mijn benen veroorzaakt een evenwichtsstoornis. Even slikken om het bonzende bloed in mijn hoofd te kalmeren. Het alarmregister van elk hersenzone vertoeft in hoge staat van paraatheid.
Wat nu? Opera werkt niet. Internet Explorer laat me in de steek. Firefox stuurt zijn kat. Safari geeft geen teken van leven. Honderd maal tevergeefs klikken en refreshen.
Pas nu ook mijn telefoonlijn dood blijkt, haal ik opgelucht adem. Alhoewel.
Oef. Het is gewoon Telenet die weer aan het knoeien is. Ik voel me ellendig. In de steek gelaten. Aan het lot overgeleverd. Naakt in mijn blootje gezet. Ik zal wel een uurtje zonder internet overleven. Zeker?
Driewerf hoera! Ik ben eindelijk weer on-line en kan mijn bericht posten! Kl**tzakken…

7 opmerkingen:

Patrick zei

Ik vind dat je je nu wel echt te exclusief tot de mannen richt.;-)

De Gentse Zwijger zei

Ach Georgina, ik ken wel ergens een goede advoca(a)t(e) die je kan bijstaan in je claim voor een emotionele schadevergoeding.
Succes verzekerd!

zeezicht zei

Jij hebt het goed zitten! Seffens ga je nog moeten afkikken.

Menck zei

Gisteren was het hier ook van dattem: gedurende twee uur wel internet / geen internet / wel internet / geen internet...
Dat Teleslet ook maar de slogan 'supersnel internet' achterwege laat. 't Loopt niet over, de laatste tijd. Ik word er bijwijlen echt moe van.

Van De Pot Gerukt zei

Komt die zalm dan op je scherm snuiten trekken als je geen Internet hebt?

Was getekend

nvanderson zei

In onzen tijd moesten we het nog doen zonder internet en telefoon ... dat waren nog eens stressloze tijden! ;-)

Georgina zei

@patrick: 't Zit tss uw oren, vrees ik.

@dgz: We gaan ons Els niet lastigvallen voor zo'n prul.

@zeezicht: Je slaat de nagel op de kop. Helaas.

@menck: Mohow, zouden wij in dezelfde regio wonen?

@vandepotgerukt: U spreekt wederom in mysterieuze raadsels.

@nvanderson: Ik meen mij van mijn blogstrooptochten te herinneren dat u een jongeling bent. En dus geen 80-plusser...