13.3.08

Bomblogging

Geheime NAVO-akkoorden maken van België een logistieke draaischijf van het VS-leger.
Vandaag kreeg ik mail van een vriendin van deze blogger. Met de vraag om bloglezers attent te maken op een aktie tegen de het oorlog-circus waar ook ons land een rol in speelt.
Misschien laat het de mensen koud. Ik weet het niet.
Misschien liet ik mij in mijn jonge jaren vastketenen op Greenpeaciaanse wijze. Wie weet.
Op 22 maart is er alleszins een aktie van burgerlijke ongehoorzaamheid. Zoals dat heet. Maar er is die dag ook een literaire wandeling. Voor elk wat wils.
Update on 14-03: Hier is de lijst.

12 opmerkingen:

Didi de Paris zei

Heel fijn dat je het Bomblogging initiatief ondersteunt, Georgina.

mc pvc zei

Keitof! !
Groetjes
pvc

maizenaman zei

G-Peace!

Weeral een nieuwe evolutie in deze fantastische blog. Van een bloggende poetsvrouw via een echte geek girl naar de militante ongehoorzame activiste!

Iedereen is van de wereld!

go Georgina, go!

De Gentse Zwijger zei

Misschien een ideetje om een nieuwe groep op te richten:
"Bloggende poetsvrouwen for Peace" of zoiets.

mc pvc zei

maar dan in het engels en met een afkorting. ;-)

Didi de Paris zei

Het is ook niet verboden de Bomblogging te ondersteunen. Gewoon je naam toevoegen aan het lijstje volstaat. Zo simpel is dat.

Els Van Eeckhaut zei

Georgina, de bombloggers rekenen er op dat je gaat! Wees sterk en kom heelhuids thuis!

maizenaman zei

kroketten tegen de raketten!

Doen we het, of doen we het niet?
Zal eens met de opper-spar-madammen moeten praten...

Georgina zei

@didi + mc pvc: no thx

@maizenaman: doen van die kroketjes! Zeker nu op officiële manier een kookdiploma behaald werd.

@dgz: zijn er nog niet genoeg groepjes?

@els: ik was anders graag met je meegeweest maar ik heb al toegezegd om dat weekend Spic & Span in huis te nemen.

Didi de Paris zei

Misschien zal dit bericht inslaan als een bom, maar Georgina, is het waar: heb jij nog film gespeeld? Was jij niet het hoofdpersonage in The Coock, The Thief, His Wife and Her Lover? Tell me more.

Anoniem zei

IK bedoelde The Cook.

G. zei

@Didi: wie heeft je dat proberen wijs te maken. ;) en dan nog zo'n perverse film. Ahum.
Ik ben niet begiftigd met acteertalent. Helaas.