15.3.08

Antieke cultuur


Hercules and Love Affair - Blind.
Heel erg geschikt voor een nachtje op stap met vriendinnen die graag dansen op gemixte versies van dergelijke muziek. Oppassen dat het niet blijft hangen.
Het filmpje vind ik niet goed. Het doet mij denken aan de juf Latijn uit het eerste en tweede middelbaar. Toen ik nog een beetje punten scoorde op school. Daarna ging het enkel bergaf. Maar het één is geen oorzaak van het ander. Mijn ontluikende puberteit was de boosdoener. Dit geheel ter zijde.
Voor mij onderdrukt de videoclip de sfeer van het liedje. Ik heb het hier enkel ter beluistering gezet. Enjoy en zeg gerust uw gedacht.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Melancholische sfeer vind ik.

Patrick

nadekomma zei

ben ik wel voor te vinden. veel laagjes, typische antony-voice, leuk baslijntje dat me aan lang vervlogen discotijden doet denken en schitterend miles davis trompetje met demper.

Georgina zei

Ja dat trompetje is geweldig.

De Gentse Zwijger zei

Muzikaal niet zo geweldig vind ik. Visueel wel: mooie beelden!
Typisch Georgina!

let's zepp zei

Een audiovisueel niemendalletje. Dus eerder atypisch Georgina...

Deftige Dame Nel zei

Dat heb ik Centiem en zijn pot toch nooit weten doen hoor!

Georgina zei

@let's zepp: wie o wie bent u dat u zo goed op de hoogte bent van dit blog? En nu pas uit de hoek komt? Of van wal steekt?

let's zepp zei

Never fear, I never did.