3.2.08

Foutmelding

Voor alle duidelijkheid: ik ben niet jaloers. Ik ken mijn plaats en lijd niet aan grootheids-waanzin. Bovendien ben ik voor onbepaalde tijd smoorverliefd op Christophe. Ik weet alleen nog niet of het hoopvol of hopeloos is. Maar daarover gaat dit bericht niet. Come to the point.
Het zit mij al enkele dagen dwars dat Peter, amper twee maanden gesepareerd van vrouw en haard, en public het bed zal delen met Sofie. Ik gun het haar, daar niet van. Ze behoort tot het interval [meisje, jonge vrouw], oogt mooi en heeft een zoetgevooisde stem. Precies een nachtegaaltje. Dus ik kan het wel begrijpen. Maar om zo te koop te lopen met je privé-leven en op uitgerekend Valentijn van pietje-pak te gaan spelen in Brugge, daar kan ik met mijn verstand niet bij. Exhibitionisme ten top.
Maar ik ben niet jaloers. Ook niet op haar stem, looks en frisse leeftijd.

4 opmerkingen:

de sparmadammen zei

Hoe toevallig! Hebben wij vorige week in Humo (het showbizz nieuws van Kenny De Groot) niet gelezen dat Peter weg is bij zijn madam Conny?

Zou een en ander...

Menck zei

@ de sparmadammen

Effectief. Also sprach Frau Georgina: "Amper twee maanden gesepareerd van vrouw en haard."

cajiente zei

Sophie is trouwens niet de enige die bij Peter in bed mag, getuige
dit blogbericht

Georgina zei

OMG! Nu ben ik plaatsvervangend jaloers. Ik had het Sofie zo hard gegund... :(