5.2.08

Virtuele nachtmerrie

Gij binnenste-buiten gedraaid gniffelend freubelwijf! Tetter-madam van kaliber G! Gij dacht dat trackback Engels was voor voor het zingen de kerk uitgaan. Hein?! Ik heb u door. Gij dacht dat poetsvrouwen niet zo snugger waren? O ja, gij moogt hier straffeloos komen lurken. Doch ik heb u gezien. Maar wat ik niet kan pikken is dat gij overal rondbazuint dat ik een slecht mens ben. Een allumeuse. Een ruziestoker die personen tegen elkaar opzet. Want dat doe ik niet. Maar hoe kan ik zoiets weerleggen? Ik walg van u.
Wist gij dat ik uw aantal clicks wetenschappelijk kan voorspellen? Dankzij een handvol links en rechts bijeen-gesprokkelde techniekjes.
Ik heb uw aantal hits van de laatste 40 dagen in een spreadsheetje gegoten. Historische data uit eerste bron. Voor dag 41 nam ik een voortschrijdend gemiddelde zonder effeningscoëfficiënt, maar voor tien dagen later zuiverde ik mijn gegevens voor ruis en seizoensinvloeden. Zo merk ik dat gij op dinsdagen minder aktief zijt. Op vrijdagen klikt gij er op los. De alzo bekomen trendlijn corrigeerde ik met de seizoensindex. En wat bleek? Ik zat er niet ver naast, zenne. Neh!
Maar iets doet mij vermoeden dat vanaf heden, wegens publicatie van dit bericht, mijn methode niet meer zo waterdicht zal zijn.

11 opmerkingen:

petra zei

Ha en natuurlijk niemand die reageert. ;)
Gewoon even laten afkoelen.

Els zei

Pokkewijf! Geen idee wie het is, maar het zal wel een pokkewijf zijn!

Patricia zei

Ik heb al 4 clicks per dag.:-)

Waarschijnlijk door mijn straffeloos gesnurk op uw blogje.


Patricia ;-)

G. zei

Hei, thx, Els!

Hallo Patric(k)(ia)!

maizenaman zei

Poetsvrouwen en marketing. Respect!

Chelone zei

"Is dit een grap of om te huilen"?
Komt voor in "Waar blijft de tijd" van Herman Van Veen.

Evelien zei

Mijn vrouwelijke intuïtie en mijn statistieken zeggen mij dat enkele van uw lezers het gebruik van het woord binnenste-buiten in deze post zien als een hint naar de identiteit van dat freubelwijf.

Sniksnok...

;)

Georgina zei

Maar meiske toch, je voelt je toch niet geviseerd?! ;)
Ik dacht wel onmiddellijk aan jou toen ik het woord 'binnenste-buiten' in kwestie neertikte. Mooie reclame, toch? ;)

Evelien zei

Een vriend van mij zegt altijd: ook negatieve aandacht is aandacht. En gelijk heeft hij. ;)

Georgina zei

Ik dacht: dat meisje zal toch niet denken dat het over haar gaat? Het gaat over iemand die ik IRL ken. Iemand die mij haat maar toch mijn stappen volgt.

Pieter Ardinois zei

meten is weten...