28.1.08

Seks is goed voor de ranking


Amai mijn ratje. Wat heb ik mij gisterenavond minutenlang een kriek gelachen! Ik dacht dat ik erin zou blijven. Met dank aan Betty O.
Een blonde hooggehakte del met door latex omhooggeperste tetten, liet zich inspireren door Els Pynoo en Co. Blijkbaar was de ongelukkige link naar Vive la Fête ook een bemerking van anderen. Ze dacht zich op deze wijze binnen te wringen bij Eurosong.
Op een achtergrond van geprojecteerde konten, dikke borsten, open monden en perversiviteiten suggererend beeldmateriaal, kronkelden haar slaven aan de leiband. De ene al homofieler dan de andere.
Woorden van gibberende bakvissen kwamen in mij op. Vuile woorden, zo lachwekkend gescandeerd dat elke eventueel opwindende connotatie volledig wegvalt. Tepels, foef, gat, testikels, vagina, lul, penis. Ik zal vlug stoppen. Il ne faut pas pousser bobonne dans les orties non plus!

7 opmerkingen:

Patrick zei

Dit bericht is geschreven zonder empathie voor die eenzame, laaggeschoolde jongen die zat te kwijlen achter zijn TV.
Ik vraag U bij deze met aandrang, niet langer kritiek te hebben op de ontspanning van duizenden mijner lotgenoten.

P.S. Ge moogt zelf raden wat mij opwond

chelone zei

Voor vrouwen als wij is het inderdaad een raadsel waarom mannen zich hierdoor laten opgeilen.

Menck zei

@ Chelone
Qué? Opgeilen? Welke mannen dan?
Wat mij betreft: ik was die avond ferm gelukkig dat er een uit-knop op mijn tv zit!

de sparmadammen zei

Voor de fijnste charcuterie en het beste vlees: slechts 1 adres!

De Gentse Zwijger zei

goed geschreven, Georgina!

cajiente zei

Verdorie, ik krijg al spijt dat ik het niet gezien heb!

Georgina zei

Bekijk het filmpje dat ik bij het bericht zette, Cajiente. Doen, hoor!