7.1.08

Mitraillette Kefta

Christophe was terug uit kerstverlof. Tien dagen gaan snowboarden met 3 kameraden. Misschien heeft hij wel Smetty gekruist? Wie zal het zeggen?
Hoedanook, hij nodigde mij uit om samen een mitraillette kefta te gaan eten. Chez Momo. Hij had namelijk iets te vertellen.

In gedachten hoorde ik hem al zeggen hoe positief verwonderd hij was over de evolutie van mijn blog. Hij had in den beginne namelijk voorspeld dat ik zo goed als geen bezoekers zou hebben. Zo een beetje om mij de teleurstelling te besparen. Hij zei dat als je niemand had om mee te netwerken, niemand ooit je blog zou gaan lezen. Dat als ik in het echte leven niet bij Jan en Alleman zou rondstrooien dat men alstublieft eens moest gaan loeren, het een eenzame bedoening zou blijven. Hewel, Christophe is de enige die ik in real life ken die al op mijn blog gekomen is. Alle anderen ken ik van haar noch pluim.

Maar het woord blog is tussen het brood en de frieten niet gevallen. Hij vertelde namelijk iets dat ik hier in 4 alinea's had neergeschreven, maar bij nader inzien geschrapt heb. Kwestie van Christophe niet voor schut te zetten. Toeme toch, het was wel sappig.

4 opmerkingen:

Smetty zei

Als we elkaar al gekruist hebben, zal ik hoogstens een "zoef" van zijn board gehoord hebben, terwijl ik voor de zoveelste keer op mijn gat in de sneeuw lag. :-)

maizenaman zei

@ smetty
en dan maar klagen dat de gletsjers smelten!

Els zei

Dju, G., ik ben nieuwsgierig.

Anoniem zei

@smetty: zo erg zal het wel niet geweest zijn, zeker?

@els: en ik popel om het te vertellen, maar binnen een maand of zo. Als iedereen op het werk het al weet. Ik had graag de primeur gegeven, maar dan heb ik C. op mijn dak.