29.1.08

Kun jij de C vinden?

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOCOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


Dit bericht kreeg ik in mijn mailbox. Daarna volgde een gelijkaardige vraag:
Kun je de 6 vinden (tussen de 9's) en de N (tussen de M's)?
Het zou goed zijn voor je ogen. Dat betwijfel ik.

4 opmerkingen:

vuur zei

Ja! Gevonden! Tweede blokje, zevende rij :)
En neen, dit kan niet goed voor je ogen zijn.

Els zei

Yep, gevonden. Goed voor je ogen, toch wel denk ik. Maar vooral voor je geduld en concentratievermogen.

Georgina zei

Ik zag pas achteraf het effect op een niet-iMac. Het blijft even zoeken, maar op iMac-scherm zie je de C bijkans niet.
Voor zover dit interessante info is... ;)

@vuur: leuk dat ik je hier eens 'hoor'! Hopelijk ben je snel van je slecht gevoel verlost... Zie maar eens naar mijn post van 5 februari...
Eigenlijk zou men een olifantenvel moeten kweken alvorens te bloggen maar anderzijds zou het erg koud zijn in de blogosfeer als iedereen er zat met een schild van 'niemand kan mij raken'. Groetjes

Martin Pulaski zei

Ik heb ze gevonden, als het niet goed is voor de ogen geeft het alvast een aangenaam gevoel.