2.1.08

Konijnenvrees

Britney won een zwart dwergkonijn door een weddenschap. Wat mij betreft, niet grace à. Eerder a cause de.
Ze volgden basket op tv en Stacy was aan het dwepen met de NBA. Alsof zij er alles over wist. En dat die zwarte spelers hypercool waren. Toen zei Britney dat haar papa ook een afro-Amerikaan was. "Nietes, je liegt, dat was een gewone neger," zei Stacy een tikkeltje jaloers. Mijn dochter werd emotioneel en furieus.
Ze vroeg: "Wedden van wel? Voor een zwart dwergkonijn?" Deal.
Ze surften naar Wikipedia en Stacy moest haar ongelijk toegeven. Bijgevolg woont er nu een knaagdier in Britney's kamer. Proper vind ik dat niet. Ze noemt hem Sirius Zwart, naar een of andere filmster. Hmm, mij lijkt hij verdacht veel op Robbie Konijn alias Ronny op de chat. Even navragen wie een receptje heeft voor dwergkonijn. Mijn gezin is immers te klein voor groot konijn met pruimen.

5 opmerkingen:

Els zei

Dat was een bekende mens dus, haar papa?

G. zei

Neje, gewoon een lokale gast van op de Dominicaanse ;). Die had niets met basket vandoen. Toch niet dat ik weet.

maizenaman zei

kom Georgina, volgende verhaal. ik vind het mega spannend en interessant. Els ook, denk ik.
Gooi er nog een "containerbegrip" tegenaan!
Ik ben gewoon wild van zulke woorden! Wij hebben een poetsvrouw thuis (dienstencheques)en wekelijks 2 poetsmadammen (veel duurder) in de winkel. Nog nooit zulke mooie woorden van geleerd. En ik doe met iedereen persoonlijk elke week een babbel!

G. zei

Het echte leven is soms helaas ongelofelijker dan in de boekskes.

Anoniem zei

good post!!thanks