4.1.08

Het boodschappenlijstje

-dring-dring-dring...-

R: -Georgina, ik heb slecht nieuws.

Doodse stilte. Ik voelde me draaien en zocht houvast om te leunen.

G: -Oei, ik hoop dat het niet té erg is?

R: -Toch wel.

G: -Wat is er gebeurd? Zeg iets!

R: -Op het boodschappenlijstje...

Wat begint Ronny nu over een boodschappenlijstje te lullen als er iets ergs gebeurd is???

R: -...stond: 9 sinaasappelen. Je hebt er 12 gekocht. Dat zijn er 3 te veel.

G: -Ja maar, dat is toch geen probleem. Ik zal er volgende week 3 minder kopen.

R: -Dat is wel een probleem. Jij vraagt privileges.

G: -Ja maar, ik dacht dat het geen kwaad zou kunnen.

R: -Je kan toch lezen? Er stond NEGEN sinaasappels.

Afwachtende stilte.

G: -Als dit werkelijk een probleem vormt, dan zal ik dit nooit meer doen.

Afwachtende stilte.

G: -Het spijt me dat ik problemen veroorzaakt heb. Bedankt voor je telefoontje en tot later.

7 opmerkingen:

petra zei

Wat een controle-freak... Je mag je niet zo laten doen!

Els zei

Ik heb op u gestemd voor de Bwards! En dat zal hij niet kunnen zeggen, de eenbreincellige loser!

maizenaman zei

Waarschijnlijk dan ook nog gewinkeld in de verkeerde supermarkt. In een Spar kan je niet alleen voorverpakt fruit verkopen, maar ook alles per stuk. Zodoende had je 9 appelsienen kunnen kopen en aldus geld uitgespaard om een peer en een kg solo te kopen.
Die had je hem dan vettig kunnen stoven op gepriviligeerde wijze.

Georgina zei

Els, je doet mij blozen, hoor. Je bent alweer bedankt!
Ik las het al op jouw blog maar durf daar dan niet goed op reageren.
Aangezien ik niemand ken in mijn entourage die blogt of zo, ga ik niet veel stemmen trekken. Maar het is wel fijn van je.

Georgina zei

Maizena-man, het was in de Colruyt.
Achteraf dacht ik steeds: hoe is het mogelijk dat iemand een ander zo onder de knoet kan houden...

ELs zei

http://www.carreconfiture.be/bwards/blog/indexvote.php

Je staat er bij!

Georgina zei

Dat is wel leuk, ja.
Maar hoe meer je vriendjes je hebt, hoe meer stemmen. Zo gaat dat nu eenmaal.
Ik kan het er niet voor opbrengen om te gaan vragen aan om voor mij te stemmen.
Ik zal eens voor u gaan stemmen. ;)