16.1.08

Bloempjes buiten

Bepaalde dingen komen plots in een stroomversnelling. Eerst gisterenavond na mijn werk op de receptie. We hebben heel hard gelachen met een collega die niets anders deed dan stoefen. Eigenlijk wel uitgelachen, ja. Maar ze was zelfs aan het uitbeelden hoeveel sms-jes ze op oudejaarsnacht had gekregen. Om daarna doodleuk te bekennen dat ze er geen enkel teruggestuurd had.
Mijn hoofd loopt om. Ik ben in de war. Van het onverwachte aspect van bovenstaand e-mailtje. Of waarvoor bloggen allemaal niet goed is.
Ik ga naar het buitenland met iemand die zijn naam hier voorlopig niet wil zien. Ik versta dat wel. Sommigen vinden het niet intellectueel correct om op mijn blog te komen.
Het is wel slechts naar Rotterdam, maar buitenland is buitenland. Toch?

5 opmerkingen:

maizenaman zei

Jamaar, hola. Een weekend fuiven in Rotterdam met ne voorlopig anonieme. En wie gaat er op Britnieke passen? En wie zorgt er voor Kevinneke?
En wat gaan we maandag tegen Christophe vertellen?
En als Spic en Span dringend een babysit nodig hebben?
En tenslotte: wat is er verkeerd aan Rillaar?

vallalar zei

Intellectueel niet correct ? Is dat jouw indruk of is dat gezegd/geschreven geweest? Rotterdam is een heel leuek stad, ben er pas nog een weekend geweest.

de sparmadammen zei

Dan zitten we goed! Wij zijn al sinds de 2de kleuterklas intellectueel niet correct.

@maizenaman. Laat dat meiske naar Rotterdam gaan, met uw gezever over Rillaar altijd.

Patrick zei

Rotterdam,

Een van de hipste steden van Nederland.
ASSERTIEF ASSERTIEF

Amusement.

G. zei

@maizenaman: Ons make is er ook nog, hé, om op B&K te passen.
Ik mag ook eens iets hebben, hé.

@vallalar: Het zal wel mijn eigen minderwaardigheidscomplex zijn. Ik maak de zaken soms moeilijker dan ze zijn. Meestal om goed te doen en kom ik in rare situaties.

@sparmadammekes: leve de Spar!

@patrick: thx