22.12.07

Vrouw, vrouw, vrouw!


Ik wist dat er daar iets niet pluis was! Een kindermond onthult soms rake waarheden. Zonder het zelf door te hebben. Woensdagnamiddag ging Britney spelen bij Stacy. Geen baanbrekend nieuws. Langs haar neus weg, om zomaar iets te zeggen, liet ze weten dat Kevin daar ook was. Niet Kevin ons Maltezerken, maar Kevin uit de klas van Stacy. Ja, en dan?
Er bevonden zich kleren in de keuken, in de living maar grotendeels in het gangske. Sokken lagen er uren in de wind te stinken. (Britneys woorden.) Een onderbroek lag binnenste-buiten voor de slaapkamerdeur van Linda. De deur was dicht en Britney en Stacy hoorden Linda aan de andere kant van de gang zingen onder de douche. De kust was dus veilig om stiekem te gaan rondsnuffelen op moeders kamer en misschien een geheim te ontdekken. Maar dat zou voor een andere keer zijn want wie lag daar te maffen in Linda's bed? Juist, ja. Kevin.
Kom, zei Stacy. Die zal nog moe zijn van de examens.

4 opmerkingen:

maizenaman zei

Had het de maltezer Kevin geweest, was het ook nog een goed verhaal!

Deze blog wordt spannender met de week!

Anoniem zei

Spannender met de week... Met de dag zou ik zeggen...
Ik vind dat we op STUBRU een beetje reclame moeten maken voor deze eigenzinnige, hoogstaande blog... Er zijn er andere (blogs)op het wereldnet, die dat medium veel te veel oneer aandoen...

Georgina zei

Amai, merci. Ik geloof mijn ogen/oren niet...

www.realestatesky.net zei

Thanks
freefoodpage.com
realestatesky.net/vb