19.12.07

Vrede voor iedereen

Christophe vroeg vanmiddag of hij pannenkoeken kon bestellen. Hij is niet meer kwaad op mij. Ik heb het hem op de man af gevraagd. Nadat hij eerst zelf toenadering zocht. Zijn vrouw had gezegd dat hij mij een tweede kans moest geven. Dat ik niet met opzet uit de biecht geklapt had. Dat ik in een andere positie sta en daar zelf niet veel kan aan doen. Enfin, ik heb gezegd dat ik niets meer zal publiceren dat zijn reputatie kan schaden.
Inderdaad, ik maak geen deel uit van een netwerk. Geen Feisboek voor mij. Ik sta ook niet in Linktin. Wie zou daar naar mij verwijzen? No connections. Zero. Waarvoor zou men mij aanraden? Mijn blog is ook al geen succes. Mijn metertje telde nooit meer dan 2 online bezoekers . Kan goed poetsen. Dat wel.
Ondertussen kan ik geen pannenkoeken meer ruiken of zien. Maar alle beetjes helpen, niet waar?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Waanzinnig mooie blog! Knappe, aangrijpende verhalen en wat een schrijfstijl... En dat allemaal via Roos Van Acker... 't Leven kan niet mooi zijn, hét is mooi... soms...

Anoniem zei

Correctie:

't Leven kan mooi zijn, hét is mooi... Soms...

"Niet" was er duidelijk te veel aan...

maizenaman zei

Kijk eens aan! Weeral een fan bij.

Maar wees voorzichtig met opmerkingen over Roos Van Acker! Wat Peter voor jou is, zou Roos wel eens voor het andere geslacht kunnen zijn...

Doe gewoon verder en binnen de kortste keren staat uw "Feisgboek" en uw "Linktin" helemaal vol! Schattig!

Georgina zei

Joepie en bedankt vriendelijke anoniemeling!

@maizena-man: ik dacht dat je een eendagsvlieg was. 't Is precies wat stil op uw blog? Ik vind het daar nochtans ook aangenaam koekeloeren.
Over Roos... Kwam ik cassant over? Ik vond haar taalverwarring juist schattig en haar houding erbij heel moedig. Mijn conclusie was: Spijtig geen Peter, maar die Roos mag er ook wel wezen.
Ik luister alleen naar Stu Bru voor Peter, weet je. ;)

Georgina zei

@maizenaman
Ik bedoel 'eendagsvlieg' op mijn blog. Bzzzz...