4.12.07

Stacy en haar moeder


Druk, druk, druk. Zeker voor een alleenstaande moeder met vroeg puberend kind. Ik was er al van in het begin tegen, maar Britney haar beste vriendin is vier jaar ouder. Veertien dus. Stacy van de derde verdieping. Met hechte vriendschap is niets fout, maar mijn dochter kijkt zo op naar dat foute meisje.
Stacy volgt dansschool, dus Brit ook. Je moet je kind steunen, maar het mijne heeft het niet. Uitstraling, dat wel. Maar ze danst alsof haar truitje nog aan de kapstok vasthangt. Aan haar gezicht te zien lijkt het of ze beweegt onder dwang. Lachen! Je moet stralend lachen als je danst. De vrolijkheid moet ervan afspatten. Weer een cliché over kleurlingen van tafel geveegd. Mijn lief, houterig mulatje.
Het laatste nieuws luidt dat Stacy cheerleader bij de basketbal mag zijn. Ze werd vorige week geselecteerd. Dus Britney wil dat ook. En nu komt mijn opluchting. Haar zullen ze nooit selecteren. Oef. Geen gedrogeerde hooligans die hun wazige blik op mijn dochter zullen richten. Geen oude venten die naar haar blote bruine buik zullen lonken. Laat ze maar grommend naar Stacy staren. Tot ze promotie maakt en zich aan het daglicht onttrekt om in verdachte dancings het paaldansen te beoefenen. Want in Stacy schuilt een even gore slet als haar moeder.
En nu terug kuisen. Een propere vrouw is er twee waard. En als iedereen voor eigen deur veegt,...

3 opmerkingen:

maizenaman zei

Na een ruzietje met Christophe, is het nu de beurt aan de moeder van Stacy?

ps. en wat stom... mijn blog linkt niet meer door achter mijn naam???. Blogger moet niet van mij hebben! Ook boel?

Georgina zei

Oei, denk je dat ze me het kwalijk zal nemen?
Christophe wist van mijn blog af, maar Nancy volgens mij niet.

Ik denk dat Blogger boel zoekt met alle bloggers die niet van Blogger zijn...

Maar ik klik wel op de link in mijn koppelingenlijstje om op je blog te gaan.

www.realestatesky.net zei

Thanks
freefoodpage.com
realestatesky.net/vb