28.12.07

Estafette zonder Elodie

U leest mijn eerste postje in opdracht van. Smetty vroeg het namelijk op haar blog. Chic, hé? Zeg nu zelf. Waarom zou een zinnig mens dit weigeren?

Dit was 2007, voor mij:

Bands en/of artiesten die je dit jaar hebt leren kennen:
-Buscemi; ik kende dat liedje al van Ketnet. Die Arabier kan mooi zingen, toch?
-Bon Jovi; wowowow, vettiger dan het frietkot! For love...

Dingen die je hebt meegemaakt, gehoord,… en die je altijd zullen bijblijven:
-De dag dat ik mijn ex dumpte: niemand dacht dat het nog ging geschieden. De stortvloed van bedreigingen die uit zijn lichaam gulpte. De tirade van scheldwoorden die als een op hol geslagen tuinslang in het rond spoot. Het ultieme gevoel van bevrijding en opluchting toen de storm ging liggen en plaats maakte voor een zeegroene hemel zonder wolken.

Dingen die je héél stiekem ongelofelijk trots maakten:
-Mijn werk; wat je ook doet, doe het goed.

Ontgoochelingen van het jaar:
-Dat hoe langer hoe meer mensen, hoe langer hoe meer dure dingen of ingrepen nodig hebben om content te kunnen zijn. En dat wanneer ze dan over al dat gerief beschikken, ze geen tijd hebben om ervan te genieten, er extra stress bovenop krijgen of dat hun honger niet lang gestild wordt. Omdat hun collega een nog grotere tv heeft. Of een nog meer gesostificeerde gsm met een handleiding van 100 blz. die je pas onder de knie hebt als het model alweer voorbijgestoken werd door zijn opvolger.
-Namens ons ma: dat VTM de presentatrices afschaft. Dat is pas een domper op de eindjaarsfeestvreugde van de gewone mens! Een regelrechte schande!

Aanwinst van het jaar:
-Een iMac; in plaats van een nieuwe tv die stuk was.
-Photoshop; voor Dummies.
-dweilen en microvezeldoeken van Floratex; scheelt heel wat in poetscomfort.

3 mensen die je hiermee graag wil lastigvallen:
-Christophe van op het werk.
-Peter van de radio; maar ik vraag het niet echt want ik wil die mens niet storen.
-Els; omdat ik mij per abuis aan haar community van MyBlogLog heb toegevoegd en na herhaaldelijke pogingen om mij eruit te halen maar besloten heb om het zo te laten en haar dagboek te lezen. En omdat ik alzo las dat ze ook alleen met haar ma kerstmis vierde. Alleen haar dochter ontbrak om klak hetzelfde tafereel als bij ons te schetsen. Maar hoe kan ik Els van het stokje laten weten? Gewoon wachten, zeker.

5 opmerkingen:

Els zei

Els is opmerkzaam, stokje aanvaard. Ik dacht net hetzelfde toen ik over jouw kerstavond las. Met oudejaar doet zich hetzelfde scenario over mét dochter, en ergens zijn er ook twee katten en een wandelende tak in de picture..hoewel we eigenlijk zo graag een hondje zouden hebben..

Georgina zei

Incrédible! Ik sta versteld... Zou dit nu een gevolg zijn van het piepkleine landje waarin we wonen?

Els zei

Eerder van het gevolg dat ik kan zien wie er naar mij linkt, Georgina! Of beiden natuurlijk.

www.realestatesky.net zei

Thanks
freefoodpage.com
realestatesky.net/vb

www.realestatesky.net zei

Thanks
freefoodpage.com
realestatesky.net/vb