1.12.07

Dada!

Er zwerft zo een liedje door StuBru. Als een tijdelijk huisspookje. Zo zijn er natuurlijk wel meerdere. Maar ik wil het even hebben over Dada Life met hun Fun, fun, fun.
Die hebben dus een hitje dat van 's ochtends tot 's avonds op de zender gepromoot wordt. Wie bepaalt dit eigenlijk? Dat dit wel en dat niet in de playlists staat?
Ze zingen slechts 2 loze zinnetjes. Everyone goes fun, fun, fun en Everyone drunk in the sun goes fun, fun, fun. Met een handvol beats. Maar het zijn wel lekkere beats. Ligt dat aan mijn gehoor of oren die ervan gaan tuten, maar er zit toch storing op die song? Een repetitieve storing, me dunkt.
Hoedanook, het bulkt van de ingrediënten en marketing-concepten om het muzikale stukje heelder dagen in uw hoofd te laten hangen. Kleine weerhaakjes heeft het.
Tot nader orde vind ik het goed. Misschien wil ik onbewust ook even dronken in de zon worden...