16.11.07

Usability


Christophe kent er wat van, amai. En zo bereidwillig om een handje te helpen. Hij zei dat mijn content rechts moest staan want alle informatie die rechts van de content staat is slecht voor de usability. Niet dat ik er iets van snapte, maar ik knikte van ja. Hij ging dat eens gauw voor mij fixen. Toen begon hij aan mijn template te prutsen. No big deal. Het was klaar in een wipje. Veel keuze heb je hier niet om je entrypoint te bepalen. Dat is het plaatsje waar de bezoekers accessen.
Over bezoekers gesproken. Christophe zegt dat ik op andere blogs moet gaan lezen. En dan berichtjes zetten en zo mensen naar mijn blog lokken. Maar ik zou eerst liever een poosje lurken. De kat uit de boom kijken. Ik durf dat nog niet goed, iets schrijven op andermans blog. Wat gaan die over mij denken? Wat komt die hier doen? Wie is dat? Wat wil die?
Enfin, mijn pauze zit erop. Terug aan de slag. Christophe krijgt een extra poetsbeurt. Het ene plezier is het andere waard.