17.11.07

Respecteer de privacy!

Make, zei ons Brit, je weet toch dat iedereen kan lezen wat jij in die blog zet? Je zal toch geen dingen vertellen over mij? Ik wil niet dat ze in de klas horen dat we vanmiddag naar Plop en de Pinguïn geweest zijn.
Natuurlijk weet ik dat. Ik ben immers geen stom kieken. Daarom heb ik de oplossing gevonden. Als ik wil roddelen over een bekende, dan gebruik ik simpelweg andere namen. Het is de inhoud die telt, niet het subject. Niet dat ik denk dat hier veel volk zal komen lezen, maar je weet het nooit. Ik heb alvast mijn huiswerk gemaakt. De laatste twee dagen heb ik een hondertal blogs en communities bezocht en telkens een spoor nagelaten. Vislijntjes gegooid. Een goed bedoeld zinnetje en dan groetjes van Georgina.
Vriendelijk zijn kost geen geld.

2 opmerkingen:

Smetty zei

De truken van de blogfoor ken je alvast :-)

Succes met de blog. Alvast grappig begonnen.

Georgina zei

En te zeggen dat ik zo onsnugger was om bijna nergens een URL na te laten...